שאבתם דלק בששון

בניגוד לדרך המקובלת בה שואבים נפט מהאדמה, שני תושבי הפזורה הבדואית מתפרנסים משאיבת דלק מרכבים חונים ברחבי הנגב
ציון חן |
תדלוק. צילום: הדס פרוש, פלאש 90

על אף שאין מחסור באספקת ומלאי הדלק בתחנות, שני תושבי הפזורה הבדואית מעדיפים להשתמש ברכבים של אזרחים כספקי הדלק שלהם. בשבוע האחרון הם נתפסו בחמישה מקרי שאיבה מרכבים חונים בבאר שבע ובערד. בשבוע שעבר נתפסו השניים "על חם" כשהם שואבים דלק ממיכל רכבה של תושבת קרית גת אשר החנתה את רכבה בחניון הרכבת בבאר שבע. השניים שברו את מכסה המיכל, ושאבו לה את הדלק מהמיכל. השניים כאמור נעצרו ושוחררו בתחנת המשטרה על ידי קצין למעצר בית של 5 ימים ואיסור כניסה לעיר באר שבע למשך שבועיים, אבל הצו הזה לא עשה עליהם רושם.

יומיים לאחר מכן, בשעה שהיו אמורים להיות במעצר בית כאמור, הם הגיעו לערד ופעלו באותה שיטה בה עבדו בבאר שבע. הם גנבו דלק ממיכל רכבה של תושבת העיר שחנתה בסמוך לביתה ברחוב הראשי של העיר.

בסופו של דבר, נתפסו השניים שוב אתמול כשהם ממשיכים לגרום נזקים. הם הגיעו אל חניון בית החולים 'סורוקה' בבאר שבע. שם הם שאבו וגנבו דלק משלושה רכבים לפחות. כל זאת כשהם למעשה מפרים צו הרחקה בתוקף של שבועיים שיש להם העיר. במשטרה טוענים כי השניים אמורים לשהות בבתיהם בשל תקנות 'מצב החירום' עקב מגיפת הקורונה, ולא רק שהם מפרים את התקנות ואת צו ההרחקה שניתן להם מהמשטרה, הם בנוסף גם מנצלים את המצב על מנת לפגוע בציבור והם נעצרו.
_________________________

גל שר טוב עו”ד פלילי ותעבורה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות