אישום: פגע בשלושה שהחליפו גלגל, הרג אחד מהם ונמלט

תושב נצרת, בן 23, נאשם בבית המשפט המחוזי בחיפה כי פגע והפקיר למוות אדם שהחליף גלגל בצד הדרך ופגע בשניים נוספים. העונש על עבירה של הפקרה לאחר פגיעה עומד על 14 שנות מאסר
דנה לווינסקי |
תאונת דרכים, ארכיון

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, כנגד תושב נצרת, צעיר בן 23, אשר כשלושה ימים לפני יום הולדתו, הרג והפקיר אדם שהחליף גלגל בשול הדרך ופגע בשני הולכי רגל נוספים.

לפני כחודש, התקבלה הודעה במוקד 100 של המשטרה אודות תאונת דרכים, שהתרחשה בכביש 79 סמוך לכניסה למצפה עדי ובה פגע רכב פרטי בשלושה הולכי רגל, שעמדו בשול הדרך, ונמלט מהמקום. כתוצאה מהתאונה נהרג גבר בן 38 מנצרת ושני גברים נוספים בני 66 ו-50, נפצעו האחד באורח קשה והשני באורח קל.

עם קבלת ההודעה הוזעקו שוטרי משטרת ישראל ובוחני תאונות דרכים לזירת האירוע. הבוחנים אספו ממצאים ופתחו בחקירת נסיבות קרות התאונה. מחסומים הוקמו במטרה לאתר את הנהג הפוגע וכן נערכו סריקות נרחבות. במהלך הסריקות איתרו השוטרים את הרכב הפוגע, שרוף סמוך לבית העלמין של תל עדשים.

חקירה מאומצת ומהירה, של צוות החקירה המיוחד שהוקם במרחב גליל, תוך שימוש באמצעי חקירה טכנולוגיים מתקדמים הביאו עוד ביום האירוע לאיתור זהותו של הנהג הפוגע, כאמור תושב נצרת בן 23 ולמעצרו. החקירה העלתה, כי ביום האירוע ההרוג ואחד הפצועים נסעו יחד ברכב טנדר חזרה לנצרת, כאשר לפתע ארע תקר בגלגל. השניים התקשרו למעסיקם, אשר הגיע לסייע להם בהחלפת התקר. בזמן שהשלושה עומדים בסמוך לטנדר הגיח לפתע הנאשם יחד עם רכבו, פגע בכל השלושה ונמלט במהירות מהמקום.

בתום חקירה אינטנסיבית הועבר חומר החקירה לפרקליטות מחוז חיפה, אשר בחנה את הראיות והגישה כנגד הצעיר הפוגע בבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום חמור ובקשה למעצר עד לתום ההליכים. כתב האישום מייחס לנהג, בין היתר, עבירה של הפקרה לאחר פגיעה שלצידה עונש מאסר לתקופה של 14 שנים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות