אישום: קצין שב"ס קיבל שוחד תמורת הטבות והכנסת ציוד לאסיר

קצין מודיעין בכלא אלה יצר קשר עם אסיר וקיבל ממנו מאה אלף שקלים לאורך הזמן
נעמה כהן |
כלא אלה ליד באר שבע. צילום: משה שי, פלאש 90

פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום חמור נגד קצין מודיעין בשב״ס, אסף אמר, בן 45, בגין עבירות של לקיחת וקבלת שוחד על ידי עובד ציבור, מרמה, איסור הכנסת חפץ אסור ,הפרת אמונים, שיבוש מהלכי משפט, ועוד.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד מסעד מסעד, הנאשם, קצין בדרגת רב כלאי, שימש כקצין מודיעין בכלא אלה, וקשר קשר במהלך תפקידו עם אסיר. ובמסגרת הקשר הכניס אמר לתוך בית הסוהר, עבור האסיר, טלפון סלולרי, כרטיס סים וציוד נוסף. כמו כן, המליץ הנאשם על מתן חופשות לאסיר, והעלים עין מהחדרת סמים אל תוך הכלא.

קצין השב"ס גם קיבל כסף מהאסיר, על מנת שבבוא העת ימליץ על קיצור עונשו כשיעלה בפני ועדת השחרורים לשחרור מוקדם, וכדי למחוק את שיחות הטלפון בין האסיר לאשתו, בטלפון הציבורי של בית הסוהר, בסוברו כי שיחות אלה מוקלטות. בסך הכל, קיבל קצין השב"ס מהאסיר שוחד בסכום של כ-100,000 שקלים. על מנת להצדיק את המפגשים של הנאשם עם האסיר, שהינו עד מדינה, הציג קצין השב"ס מצג שווא וביצע באמצעות אחרים רישום כוזב, לפיו עד המדינה הוא מקור מודיעיני.
______________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%a4%d7%9c%d7%99%d7%9c%d7%99-%d7%9e%d7%95%d7%a8-%d7%a2%d7%98%d7%99%d7%94/

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות