שוער קבוצת הכדורגל אחי נצרת לשעבר מואשם ברצח בכפר כאבול

כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגש לבית המשפט המחוזי בחיפה נגד הכדורגלן אחמד עכרייה, 24, באשמת רצח אחמד ריאן לפני כחודשיים על רקע סכסוך ממושך בין שתי משפחות בכפר
רונן לוי |
זירת רצח, ארכיון. צילום: פלאש 90
זירת רצח, ארכיון. צילום: פלאש 90

לבית משפט המחוזי בחיפה, הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד שוער קבוצת הכדורגל אחי נצרת לשעבר, אחמד עכרייה, בן 24 תושב הכפר כאבול, שנאשם שרצח לפני כחודשיים, את אחמד ריאן בן 64, תושב כאבול.

הרקע לרצח, הינו סכסוך מתמשך הקיים בכפר כאבול, בין שתי משפחות ושהתפרץ שוב לאחר חודשים של שקט.
ביום ראשון בצהרי היום לפני כחודשיים, התקבלה קריאה במוקד 100 של משטרת ישראל על גבר שנפצע באורח בינוני ושני ילדים בני 3 ו-8, שנפצעו באורח קל מירי שבוצע לעבר בית בכפר. כוחות משטרה רבים הוזנקו למקום ובעוד הם עסוקים בחקירת האירוע התקבל דיווח על אירוע ירי נוסף בכפר שבו נפצע גבר בשנות ה- 60 באורח קשה ופונה לבית חולים נהריה.

חוקרי משטרה נוספים הוזנקו למקום על מנת לתגבר את הטיפול בשתי הזירות וכוחות המשטרה נפרסו בכפר על מנת למנוע הסלמה נוספת של הסכסוך. סמוך לשעה 20:00 התקבלה הודעה כי הרופאים נאלצו לקבוע את מותו של הפצוע באורח קשה ריאן והחקירה הוטלה על מחלק הרצח ביחידה המרכזית.

מהחקירה עלה כי הנאשם, עכרייה, בתגובה על הירי לעבר הסב ושתי נכדותיו, הגיע לבית העסק של המשפחה היריבה, מגרש למכירת רכבים, וביצע ירי לעבר קבוצת אנשים, ממנו נפצע הקורבן. הנאשם נמלט מהמקום ברכב מסוג טויטה כאשר ברכב קרובי משפחה נוספים שלו, ותוך כדי הבריחה המשיך וביצע ירי לעבר 2 בתי עסק נוספים, גם הם בבעלות המשפחה היריבה.

חוקרי המשטרה הצליחו לאתר את הרכב עמו נמלטו הנאשם וקרובי משפחתו, חונה בכפר הרחק ממקום המגורים של בעל הרכב. ובהמשך, לאחר מספר ימים בעל הרכב הסגיר את עצמו בעוד הנאשם שותפיו למעשה, ברחו לשטחים לאזור חברון. הם אותרו לאחר כשבועיים ובפעילות מיוחדת בשטחי הרשות הפלסטינית, נעצר הגבר אצלו התארחו הנאשם ושותפיו. בעקבות המעצר החשודים ניסו לברוח חזרה לארץ ונעצרו בשעה שנהגו ברכב בכביש 6.

במהלך החקירה אספו חוקרי המשטרה ראיות רבות להוכחת אשמתו של הנאשם ברצח בכוונת תחילה, הראיות כללו עדויות מעדים לאירוע, ראיות פורנזיות מגובות בעדות מומחים ותצלומים ממצלמות אבטחה, כל הראיות הועברו לפרקליטות מחוז חיפה שגיבשה והגישה לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום חמור כנגד הנאשם מלווה בבקשה למעצר עד תום ההליכים.

מאז האירוע, ציינו במשטרה, נמצאים בכפר כאבול, כוחות משטרה רבים למניעת המשך שפיכות הדמים, ההערכות המיוחדת בכאבול מצטרפת לשני מאמצים גדולים המתקיימים בגזרת המחוז הצפוני שבמסגרתם מבוצעת פריסת כוחות מיוחדת גם בכפרים טוראען ובאענה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות