שוטר מג"ב נעצר בחשד לאונס

שוטר מג"ב המתגורר באילת נעצר אתמול בחשד לאונס מלפני שנה וחצי. מעצרו הוארך היום (ב) בארבעה ימים
ציון חן |
אילוסטרציה

מח"ש עצרו בראשון בבוקר באילת שוטר מג"ב (23) תושב העיר, החשוד באונס בחורה אותה הכיר במסגרת בילוי עם חברים משותפים במועדון. ע"פ החשד, מדובר באונס קשה תחת באיומים שנעשה בביתו.

מעדותה של הבחורה עולה, כי לאחר הבילוי המשותף נסעו השניים לביתו. לאחר שנכנסו לבית, הוציא השוטר את אקדחו האישי מהארון, סובב אותו מול הבחורה בצורה מרתיעה, ודחף אותה בכוח על המיטה. הבחורה עוד ניסתה להיאבק פיזית בשוטר התוקף שאמר לה להיות בשקט, ואז אנס אותה. בתום הארוע שארך כשעה, הוא אף החזיר אותה לביתה.

בחקירתו במחלקה לחקירות שוטרים טען השוטר כי הכל היה בהסכמה. זאת, על אף שעוד בדירתו של השוטר התקשרה הבחורה בוכיה לחברתה הקרובה וסיפרה את שאירע לה. עוד עולה שקרוביה של הבחורה מספרים שמאז הארוע היא הפכה להיות מסוגרת ובמצב נפשי ירוד.

מי ששכנע אותה להגיש את התלונה במשטרה הוא החבר החדש שלה, לו היא סיפרה על קשייה. הוא אף ניסה לעמת את השוטר עם הטענות של הבחורה, אך זה ברח מהמקום ועזב את השיחה באמצע.

"עיינתי בחומר החקירה, לרבות בעדות השוטר המאשר את המפגש המיני, אך טוען כי זה בוצע בהסכמה", ציינה שופטת המעצרים בראשון לציון, זהר דיבון-סגל, "מצאתי כי קיים למעלה מחשד סביר לפיו השוטר ביצע את העבירות המיוחסות לו. אדגיש כי החשד הסביר אינו נסמך רק על עדות הבחורה, אלא על מגוון חומרי חקירה מסוגים שונים המחזקים את עדות הבחורה באופן משמעותי". השופטת האריכה את מעצרו של השוטר בארבעה ימים.
_______________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%a8%d7%9a-%d7%93%d7%99%d7%9f-%d7%a9%d7%90%d7%95%d7%9c-%d7%93%d7%91%d7%97/

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות