בשל המצב: הקלות בחניה בראשון לציון ובתל אביב

אין רע בלא טוב – עיריות ראשון לציון ותל אביב הולכות לקראת הציבור והודיעו על הקלות בהסדרי החניה
מעיין לביא |
חניה. צילום: פלאש 90

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, הנמצא החל מיום רביעי בבידוד, החליט ביום חמישי בערב כי לאור המצב בו אנו נמצאים, וההנחיה לתושבים להישאר בבתים ולצאת רק במקרים מיוחדים, ומתוך רצון לסייע לתושבי העיר, תקל העירייה באמצעות החברה לביטחון וסדר ציבורי על הסדרי החנייה לתושבים בתקופה הקרובה:

• העירייה תאפשר לתושבים להחנות בחניות המיועדות להורדה והעלאת נוסעים בסמוך למוסדות חינוך, גם בשעות בהן מוגדר כי החניה אסורה.
•חנייה בחניונים עירוניים תחויב על בסיס יומי ולא שעתי, כדי להפחית את עלויות החנייה, כך שבפועל תושבים שיחנו בחניונים אלו ישלמו 6 שקלים על חנייה של 24 שעות.
•תתאפשר חניה במתקנים עירוניים, שאינם מאוכלסים בעובדים בשל מצב החירום, ובכפוף לאילוצי בטיחות.

קינסטליך:"אנו נמצאים בתקופה רגישה ומורכת עבור כולנו, כל דבר שיכול לסייע ולהקל על התושבים – אנו נשתדל לקדם במסגרת החוק. אני חוזר על בקשתי, מי שלא חייב שלא ייצא מהבית. חשוב שכולנו נישמע להנחיות ולהוראות ויחד נעבור את התקופה הזאת בבטחה."

גם עיריית תל אביב יפו החליטה, מתוך הבנה למצוקת התושבים בתחום החניה, להקל על תושבי העיר באופן הבא:

• העירייה תאפשר לתושבים להחנות בחניות המיועדות להורדה והעלאת נוסעים בסמוך למוסדות חינוך, גם בשעות בהן מוגדר כי החניה אסורה.
• העירייה תאפשר חנייה במגרשי חנייה של בתי ספר הספר הבאים: גרץ, היובל, מוריה, תל נורדאו ומרכז חמד"ע. כמו כן, חנייה בחניונים של מבנים עירוניים תתאפשר ככל שמגרשים אלו אינם מגודרים וסגורים.
• חנייה בחניוני "אחוזות החוף" תחויב על בסיס יומי ולא שעתי כדי להפחית את עלויות החנייה, כך שבפועל תושבים שיחנו בחניונים אלו ישלמו 6 שקלים על חנייה של 24 שעות. הסדר חניוני "קרוב לבית" נשאר כשהיה.

הקלות אלו הן זמניות ונועדו כדי לסייע לתושבים בעת משבר הקורונה.

_______________________

עו”ד תעבורה אוריאל גולדברג

 

 

 

קבלת דו"ח מהירות ממצלמה? יתכן ואפשר לבטל אותו!
לבחינת סיכויי מחיקת הדוח יש למלא השאלון 

[gravityform id="2" title="false" description="false" ajax="true"]

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות