בעל מינימרקט חשוד: לא דיווח על הכנסות במיליוני שקלים

בעל העסק מגדרה נעצר במהלך מבצע ביקורות ארצי של מס הכנסה והוא שוחרר בתנאים מגבילים בבית משפט השלום בתל אביב
אייל חן |
רשות המסים, צילום: פלאש 90
רשות המסים, צילום: פלאש 90

בעקבות מבצע ביקורות ארצי של מס הכנסה: בעל מינימרקט בגדרה נעצר בחשד להעלמת הכנסות בסכום כולל של מיליוני שקלים, אתמול הובא החשוד בפני שופטת בית משפט השלום בתל אביב, יעל הניג, ששחררה אותו החשוד בתנאים מגבילים.

מבקשת המעצר עלה כי במסגרת מבצע ביקורות ארצי של רשות המסים לבדיקת דיווחיהם של עוסקים אל מול עסקאות אשראי, עלה החשד כי בעל המינימרקט אינו מדווח על כלל הכנסותיו. בעקבות החשדות, פתחו פקיד שומה חקירות מרכז בשיתוף פקיד שומה רחובות בחקירה גלויה ואתמול ביצעו חיפושים במסגרתם נתפסו מסמכים רבים מעסקו של החשוד וממייצגו.

ממצאי החקירה עד כה מעלים חשד להעלמת הכנסות בין השנים 2019-2016 בסכום של כ-1.3 מיליון שקלים והעלמת קניות בסכום של כ-3.6 מיליון שקלים. בשעות הערב אתמול הוא הובא לבית המשפט שם השופטת הניג שחררה את החשוד בתנאים מגבילים בהם ערבות עצמית על סך 300 אלף שקלים, ערבות צד ג' על סך 150 אלף שקלים, הפקדת מזומן על סך 30 אלף שקלים וצו עיכוב יציאה מהארץ ל-180 יום.

____________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת יעל הניג

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות