שודד התרופות הנרקוטיות השאיר מאחוריו DNA

שודד עם סכין קומנדו נוסח "רמבו" שדד משככי כאבים נרקוטיים, ושכח בזירה את נדן הסכין. ה- DNA על הנדן הוביל את השוטרים לביתו
ציון חן |
אוקסיקונטין, כדור נרקוטי חזק ומסוכן

שודד רעול פנים, חבוש כובע גרב, עם ידיים עטויות כפפות וסביב מותניו חגורה צבאית, שעליה תלויה מחסנית של רובה M16 ונדן סכין קומנדו, פרץ בסערה אל בית המרקחת 'דימונה פארם' בתחילת פברואר, סמוך לשעת הפתיחה בשמונה בבוקר.

הוא פנה אל הרוקח, שהוא גם הבעלים של בית המרקחת, צעק עליו "שוד", שלף סכין מהנדן והניף אותו בסגנון מאיים ומרתיע. השודד שהגיע עם תיק שחור, הורה לרוקח המבוהל להוציא לו "פורטה 100 אוקסיקונטין", תרופה נרקוטית לשיכוך כאבים, המוחזקת בכספת בית המרקחת בשל סיווגה כסם הניתן במרשם מיוחד לחולים במחלות קשות, הסובלים מכאבים חריגים במיוחד.

הרוקח פתח את הכספת של התרופות והשודד הורה לו למלא את התיק בחפיסות התרופות שהכספת הכילה. מדובר כאמור בתרופות נרקוטיות מהסוג שהוא נקב וכן ב'מדבקות פנטה', והתרופות טרגין וריטאלין.

הרוקח מילא את דרישתו של השודד שאחז בסכין הגדולה, והתיק התמלא בתרופות בשווי של למעלה מ-16 אלף שקלים.

באותם הרגעים נכנסה אל בית המרקחת הרוקחת הנוספת שעובדת במקום. השודד פנה אליה באיום והבהיר "זה שוד. תתרחקי". הוא לקח את התיק עמוס התרופות ועוד כמה מאות שקלים שהיו בכספת, הורה לרוקח לתת לו לצאת מהדלת האחורית והורה לו לנעול אותה לאחר שיצא.

הוא גם הזהיר את הרוקח כי אם יצא, יש מישהו בחוץ שירה בו.

שוטרי דימונה שהוזעקו אל בית המרקחת אספו את הקלטות מצלמות האבטחה, אך הם גם מצאו בזירה פריט יקר ערך, שפיצח בעבורם את השוד. הנדן של הסכין "הרמבואית", נותר במקום.

חודש לאחר השוד, הגיעו תוצאות בדיקת DNA מהנדן, שהפיקו את זהותו של השודד. מדובר בתושב דימונה, בן 37 בעל עבר פלילי זניח ביותר, אבל כזה שהשאיר אחריו תוצאת DNA מעברו שנותרה במאגר ה-DNA המשטרתי.

השוטרים יצאו אל דירתו של השודד, ומצאו בביתו לא רק את הסכין התואמת לנדן שנותר בזירה, אלא גם 656 כדורים מתוך ה-1085 שהוא שדד בבית המרקחת.

בחקירתו הוא הכחיש כל קשר לשוד, ולגבי הסכין והתרופות שנשדדו ואשר נמצאו בחזקתו, טען כי אדם שהוא מסרב למסור את זהותו, הביא אותם אליו לבית למשמרת.

הטענות הקלושות האלה לעומת הראיות החזקות והנוספות שבידי המשטרה הולידו גם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, שהוגשו כנגד השודד הלא מוצלח, והוא נותר במעצר עד להחלטה אחרת.


שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות