חשד: כנופיה סחטה דמי חסות מקבלן

המשטרה חשפה כי עצרה 3 חשודים בגביית דמי חסות מקבלן בתל אביב, בהם גם בני משפחתו. בימים הקרובים תגיש המדינה כתב אישום נגדם
רונן לוי |
אילוסטרציה

המשטרה חשפה בת"א כנופיה החשודה בסחיטת דמי חסות במאות אלפי שקלים מקבלן בעיר. בתום חקירתם הוגשה נגד 3 חשודים הצהרת תובע לפיה בימים הקרובים יוגש נגדם כתב אישום.

עוד בפלילים:

במשך החודשים האחרונים, חוקרי המשטרה ניהלו חקירה סמויה, עם קבלת דיווח בדבר איומים על חייו של קבלן בת"א תוך סחיטת דמי חסות ממנו בהיקף של מאות אלפי שקלים.

עם התפתחות החקירה, חשפו חוקרי המשטרה כי על חברי הכנופיה, נמנים עפ"י החשד גם בני משפחתו של הקבלן וגורמים נוספים המזוהים לכאורה עם "משפחת פשע" ממרכז הארץ, על מנת להפחידו ולסחוט ממנו כספים.

בתוך כך, חוקרי המשטרה ביצעו מגוון פעולות חקירה סמויות לצד שימוש באמצעים טכנולוגיים ואיסוף ראיות שהביאו לחשיפת החוליה ומעצרם של החשודים, תושבי רמלה-לוד בשנות ה-30 לחייהם, ובהתאם לצורכי החקירה הוארך מעצרם מעת לעת בבית משפט השלום בת"א.

בהתאם לממצאי החקירה, הוגשה נגד השלושה אתמול הצהרת תובע ובימים הקרובים צפויה הפרקליטות להגיש נגדם כתב אישום, לצד בקשה להאריך את מעצרם עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות