סכסוך כספי הוביל לתאונת פגע וברח

ראה בדרך אדם שהוא מסוכסך עמו, דלק אחריו וגרם לתאונה. הפרקליטות ביקשה מעצר עד תום ההליכים
רונן לוי |
צילום: פלאש 90

תושב הכפר מסעדה, בן 40, איים וגרם לתאונה דרכים בשל סכסוך כספי. פרקליטות מחוז צפון הגישה כנגדו כתב אישום חמור בגין סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה, הפקרה אחרי פגיעה ואיומים. פרט לכך, הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים

לפני כשבועיים התקבל דיווח במשטרה על תאונת דרכים בין שני כלי רכב פרטיים בכביש 98, בין מג'דל שמס למסעדה. דווח גם שאחד הנהגים עזב את מקום התאונה. בוחני תאונות הדרכים שהגיעו למקום אספו ממצאים, גבו עדויות ופתחו בחקירת נסיבות התאונה. זהות הנהג הפוגע, הנאשם, הייתה ידועה וחוקרי המשטרה ביצעו פעולות לאיתורו ולמעצרו.

תוך שעות בודדות אותר הנאשם, נעצר והובא לתחנת המשטרה לחקירה. בהתאם להתפתחויות בחקירה בית משפט השלום בקרית שמונה נעתר לבקשת המשטרה, ומעצרו הוארך מפעם לפעם. מהחקירה עלה כי קודם לאירוע התאונה, התגלע בין הנאשם למתלונן סכסוך כספי, וכן כי ביום התאונה שלח הנאשם הודעת טקסט מאיימת למתלונן באומרו: "תענה יא אחו שרמוטה, אזיין את האלוהים שלך, אני גבר". המתלונן, שלא הבין את פשר הדברים, התקשר לנאשם וזה צעק עליו, קילל אותו ואמר לו שהוא בדרך אליו.

מספר דקות לפני התאונה, החליט המתלונן לנסוע לתחנת המשטרה ולהגיש תלונה אודות התנהגותו המאיימת של הנאשם. המתלונן נסע על כביש 98 ממג'דל שמס למסעדה, כאשר בכיוון הנגדי על אותו כביש נסע הנאשם, חרף היותו פסול מנהיגה. משהבחין הנאשם במתלונן, ביצע פרסה והחל צופר למתלונן ומהבהב באורות הרכב במטרה לגרום למתלונן לעצור. המתלונן, שחש סכנה, המשיך בנסיעתו, כאשר לפתע הבחין בג'יפ, שעומד בשול הדרך וגלגליו בולטים לכביש. המתלונן סטה לנתיב השמאלי במטרה לעקוף את הג'יפ. או אז הגביר הנאשר את מהירות נסיעתו ונכנס ברווח שנוצר בין הג'יפ לרכבו של המתלונן.

לפתע הבחין המתלונן ברכבים המגיעים מולו, וסימן לנאשם שיאפשר לו לחזור לנתיב הימני, אך הנאשם מנגד נצמד לרכבו של המתלונן והתנגש בו בחוזקה. כתוצאה מההתנגשות, איבד המתלונן שליטה על רכבו והתהפך. לאחר האירוע הוציא הנאשם את ידו מהרכב בתנועה מאיימת לעבר המתלונן, צעק "מגיע לך יא אחו שרמוטה" וברח בנסיעה מהמקום. המתלונן נפצע באורח קל ופונה לטיפול רפואי במרכז הרפואי "זיו" בצפת.

עוד עלה, כי בשעות הערב שלח הנאשם הודעת טקסט לאשתו ובה הורה לה להגיד, בין היתר, כי היא זו שנהגה ברכב וכי רכב אחר נצמד אליה וגרם לתאונה. כאמור אתמול (יום א') הגישה הפרקליטות כנגד הנאשם כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בבית משפט המחוזי בנצרת.

 

קבלת דו"ח מהירות ממצלמה? יתכן ואפשר לבטל אותו!
לבחינת סיכויי מחיקת הדוח יש למלא השאלון 

[gravityform id="2" title="false" description="false" ajax="true"]

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות