הונה נשים – ואז העמיד פני מת

הפרצוף הזה מוכר לך? זהו מנהל יחידת פיקוח עסקים ושילוט של מועצה אזורית מגדל, עידן ציון, בן 42, שנעצר לאחר שהוציא כספים במרמה מנשים שהכיר – ואז "מת" להן
ציון חן |
עידן ציון, מנהל יחידה במועצה האזורית מגדל, הונה נשים ואז "מת" להן

הפרצוף הזה מוכר לך? זהו מנהל יחידת פיקוח עסקים ושילוט של מועצה אזורית מגדל, עידן ציון, בן 42, שנעצר לאחר שהוציא כספים במרמה מנשים שהכיר – ואז "מת" להן. משטרת ישראל מבקשת לשמוע מכל מי שחושבת שנפלה קורבן לתרמית או ידוע לו/ה על מקרה בו עידן ציון מהמושבה מגדל (שעל שפת הכנרת) הוציא ממנה כספים במירמה.

בסוף חודש ינואר הוגשה תלונה למשטרה, ממנה עלה כי ציון קיים קשר אינטימי עם בחורה מאזור הכנרת, אותה הכיר באתר הכרויות. לדברי הבחורה, בשנות ה-30 לחייה, ציון הוציא ממנה כספים במרמה תחת אצטלה כי הוא אלמן, חולה במחלת הסרטן ונזקק לטיפולים רפואיים בחו"ל, המגדל לבדו ילדה בת 4.

החברה הדואגת והרחמניה העבירה לציון כ-150,000 ₪ עד אשר קיבלה הודעה מוזרה מ"גיסו", שבה נאמר לה כי ציון נפטר בניתוח בחו"ל, והוא תרם את גופו למדע וההלוויה תיערך בעוד כשנה. הבחורה החשדנית בדקה את נכונות ההודעה וגילתה כי ציון הונה אותה, וכי הוא למעשה נשוי ואב לילדים המתגורר במגדל. במשטרה נפתחה חקירה והוא נעצר. במהלך החקירה גילו החוקרים כי ציון הונה באותה שיטה בחורה נוספת בשנות ה-30 לחייה, אשר אף לקחה בעבורו הלוואה והעבירה לו 70,000 ₪ אותם הוא "עקץ".

מדובר בבחורה מאזור חדרה, שציון עשה לה את תרגיל "המת בחו"ל" בהודעה שנשלחה אליה מ"אחיו". לרוע מזלו, הבחורה הזאת הגיעה אליו ואיימה שאם לא יחזיר לה את הכסף, היא תגיש עליו תלונה במשטרה. ציון נלחץ, והחזיר לה את הכסף באמצעות "עקיצת" הבחורה מאזור הכנרת – את הכסף שהוציא ממנה, העביר לבחורה מאזור חדרה.

במסגרת החקירה עולה חשד כי ציון הונה נשים נוספות, אותן הכיר באתרי הכרויות בשיטה דומה, אך הן טרם הגישו תלונה. הוא נעצר לפני שבוע, ומעצרו הוארך בשלב זה עד למחר, בחשדות של 'בעילה במרמה של נשים', 'התחזות במטרה להונות', ו'קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות'.

 

זקוק לייעוץ מעו"ד פלילי? לרשימת עורכי הדין הפליליים בפריסה ארצית לחץ כאן >>>

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות