אישום: היכה את השכנים בגלל שהתלוננו על רעש

הנאשם, תושב בת ים, 41, הציב רמקול מחוץ לחלון דירתו והשמיע מוסיקה רועשת, בתגובה לתלונות השכנים הוא איים עליהם והיכה אותם, בין השאר עם מקל. המדינה מבקשת להותירו במעצר עד תום ההליכים
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

סכסוכי שכנים עוברים לא פעם לאלימות ונגמרים במעצרים וכתבי אישום. לבית משפט השלום בתל אביב הוגש כתב אישום נגד תושב בת ים, בן 41, בגין איומים ותקיפה של השכנים שלו לאחר שאלה התלוננו בפניו על כך שהניח רמקול מחוץ לחלון דירתו והשמיע מוסיקה רועשת, לאורך כל שעות היום. המדינה מבקשת להאריך את מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים נגדו.

אולי יעניין אותך:

על פי כתב האישום שכלל שלושה אישומים, השמיע הנאשם מדירתו מוסיקה רועשת והמתלונן פנה אליו וביקש ממנו להנמיך את הרעש. בהמשך שלח הנאשם לשכן הודעה לטלפון הסלולרי שלו, בעלת תוכן מאיים: "הכוונה שאת החור שלך נקרע שלושתנו, אם עוד פעם תפריע לי בזמן העבודה".

למחרת היום, כך נטען, החל הנאשם להשמיע מדירתו מוסיקה רועשת בשבע בבוקר. בתגובה לכך, סגר השכן את החשמל בדירתו של הנאשם, מתוך ארון החשמל בקומה. בתגובה הנאשם יצא מדירתו ועמד ליד ארון החשמל, באותה עת, יצאה צעירה מדירתה כדי להאכיל את חתולה וכאשר שניהם עמדו בקומה והנאשם הבחין בה, הוא החל לצעוק עליה בטענה שהיא כיבתה לו את החשמל, ותקף אותה בכך שאחז את ידה בחוזקה. שכן אחר שיצא מדירתו הבחין במעשיו של הנאשם, וביקש ממנו שיעזוב את ידה של המתלוננת אך הנאשם לא הרפה מאחיזתו. בתגובה לכך, אחז המתלונן בחולצתו של הנאשם, דחף את הנאשם ושניהם נפלו על הרצפה.

למחרת בבוקר שוב החל הנאשם להשמיע מדירתו מוסיקה רועשת. בתגובה לכך, ניגשו המתלונן ושכנים נוספים, לפתח דלתו של הנאשם וביקשו ממנו שינמיך את הרעש. בתגובה החל הנאשם לדפוק בחוזקה בדלת הדירה של המתלונן. וכשזה פתח את הדלת הוא הבחין בנאשם כשהוא אוחז מקל הליכה ואיים עליו "שיוריד לו את הראש ויהרוג אותו", והחל להכות אותו באמצעות המקל, בראשו, בידו ובפניו. בתגובה לכך, אחז המתלונן את הנאשם והם נפלו על הרצפה והמתלונן הכה את הנאשם בשני אגרופים בפניו ובעט בגופו. לאחר מספר דקות, שב הנאשם לדירתו של המתלונן, דפק בחוזקה על הדלת, צעק ואיים על המתלונן "שיזיין אותו ויהרוג אותו" ודרש ממנו לצאת מהדירה, כך במשך דקות ארוכות. בהמשך לנסיבות אלו, יצא המתלונן מדירתו והנאשם תקף אותו בשנית עם המקל והמתלונן אחז אותו ושניהם נפלו על הרצפה.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים נכתב כי הנאשם בחקירותיו הודה שהשמיע מוסיקה רועשת וכן ששלח לשכן את ההודעה כי לדבריו דפק לו על הדלת, אולם הכחיש שתקף את המתלוננת ואחז בידה וטען שיש לה כוחות של מכשפה, בהמשך הוא הכחיש שתקף את המתלונן עם מקל וטוען שהמתלונן תקף אותו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות