העבריין אבי ביטון: "אל תערב משטרה, יא מניאק"

אבי ביטון – עבריין המרצה עונש של 6 שנות מאסר על הריגת אורח בחתונת בנו, הוקלט בשיחה בו הוא מאיים ומאויים מצידו של עבריין אליו התקשר מהכלא. כעת הוגש כתב אישום כנגד שני האויבים
ציון חן |
הכלא בו מוחזק העבריין אבי ביטון - אילוסטרציה
צילום: פלאש 90

צריך לשמוע כדי להאמין: זאת היתה חקירה קלה מאין כמוה בעבור המשטרה. שיחת טלפון אחת שמאוד ברור מי הם הצדדים המעורבים. מהצד האחד העבריין אבי ביטון (48), עבריין מאור עקיבא. מהצד השני: העבריין לוי סימנדוייב (19), גם הוא מאור עקיבא. לטענת אבי ביטון, הוא היה עצבני על סימנדוייב, לאחר ששמע שהוא מטריד את בנו הקטן בן ה-18 שחי עם האם בבית המשפחה בעיר. "אני לא ילד. כשמתחילים לפנות לכיוון הילד, יש אבא שלא יתחרפן?", אמר לביהמש.

חתונת הדמים

העבריין אבי ביטון, ובניו העבריינים גם כן ירין ותמיר, זכורים ומוכרים בעיקר ממה שכונה "חתונת הדמים". במהלך חתונתו של הבן ירין, נקלע אחד האורחים, אלמוג פדל ז"ל, לקטטה עם האב ובניו, במהלכה הוא נדקר על ידם למוות באולם הארועים באמצע ארוע החתונה.

הקלטת השיחה הנדירה הופצה ברשתות החברתיות וניתן לשמוע בה כיצד סימנדוייב הצעיר מתגרה בביטון שוב ושוב, כאשר בשלב מסוים מתערב בשיחה גם הבן תמיר שעדיין מרצה את עונש המאסר שלו עם אביו על חלקו ב"חתונת הדמים".
נגד ביטון וסימנדוייב הוגש כעת כתב אישום על 'איומים' שלכל אורכו מובאים האיומים המופרשים אותם השניים משמיעים האחד לשני.

העבריין אבי ביטון מאיים על עבריין אחר

ביטון ובנו המאומץ פרץ צפויים להשתחרר בעוד שנתיים בתום ריצוי שש שנות מאסר שנגזרו עליהם במסגרת עסקת טיעון. ירין, אשר ריצה רק שלוש שנים על חלקו במותו של פדל, עצור שוב בימים אלה בעקבות עסקה לרכישת אמלח שהוא ביצע ונתפס.
לביטון וסימנדוייב יש עכשיו משהו במשותף, והוא כתב האישום שהוגש כנגדם. אך בשעה שאבי ינהל את התיק הזה מתוך הכלא, לוי סימנדוייב שוחרר בתנאים מגבילים ובערבויות.

האזינו להקלטה (לתשומת לב, השיחה כוללת כמה ביטויים מטרידים):

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות