הכה את בתו ש"התחצפה" ונעצר

תושב אופקים גרר את בתו המתבגרת בשערה בתגובה לדרישתה שינמיך את קולו. מעצרו הוארך
ציון חן |
אילוסטרציה

ארועי אלימות במשפחה אליהם נזעקת המשטרה חדשות לבקרים הם בדרך כלל מקרים בהם האישה היא הסובלת מנחת זרועו של בעל אלים. המקרים בהם האלימות מצד ההורה פונה אל הילדים, היא בדרך כלל אלימות ברף גבוה, כמו בארוע המחריד שארע ביום שישי האחרון באופקים.

מפרטי חקירת המקרה עולה כי בין האב בן ה-46 לבתו המתבגרת פרץ ויכוח על רקע צעקותיו של האב בבית. הבת בשנות העשרה המתקדמות לחייה ביקשה מהאב שינמיך את קולו כי הוא מדבר בקול רם. "האב בתגובה אמר לה ששקט יש בבית קברות, ואם לא טוב לה, שתלך מהבית שלו, ושהוא יצעק כמה שהוא רוצה והתחיל לצעוק חזק יותר", מתאר כתב האישום שהוגש נגד האב את תחילת הארוע הקשה.

בתוך חילופי הדברים בין האב לבתו, הוא לא יכול היה לשאת יותר את סגנון הדיבור שלה אליו ואז תקף אותה. "האב תפס אותה בשיער ראשה, הפיל אותה ארצה וגרר אותה על הריצפה כאשר הוא אוחז בשיערה תוך שהוא מטיח את ראשה בתנור ובשולחן", מתוארת התקיפה הקשה בכתב האישום.

אמה של הילדה נאבקה בבעלה לשחרר את בתם מזרועותיו אך הוא הדף אותה מעליו. רק כשנזעקו למקום אחיה של הילדה ואחד מהשכנים, הם הצליחו לשחרר את אחיזתו ממנה. כבר בחקירתו במשטרה הוא הודה במיוחס לו והצטער על התפרצות הזעם האלימה שלו. אך בבית המשפט זה לא ממש עזר לו, ובמסגרת כתב האישום והבקשה למעצרו עד תום ההליכים, האריך לו סגן שיא השלום בבאר שבע, השופט איתי ברסלר-גונן, את המעצר עד להחלטה אחרת בעניינו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות