הפך את חייה לגהינום כשרצתה להיפרד ממנו

צעירה בת 25, תושבת אזור בית שאן, מצאה את עצמה בסרט אימה בעקבות החלטתה להיפרד מבן-זוגה תושב המקום. "מדובר באיומים ברצח", טענה המשטרה בבית המשפט
ציון חן |
אלימות במשפחה - מדריך
אילוסטרציה

ארועי אלימות של גברים כנגד בנות-זוגם היא תופעה מוכרת במציאות היומיומית של אולמות המעצרים בבתי המשפט בארץ. האלימות היא מגוונת והיא מתחילה ברף של אלימות מילולית ועד כליאה בבתים ותקיפות קשות, גם לנשים הריוניות. צעירה אחת חוותה סרט אימה במהלכו הטריד אותה מי שהיה בן-זוגה מזה שנתיים, בצורה קיצונית ומפחידה עד מאוד, לאחר שהחליטה להיפרד ממנו כי הוא "כעס עליה שהיא לא סיפרה לו שהלכה להיפגש עם חברות".

ליל ההודעות
ביום הפרידה ביקשה הצעירה מהבחור שיעזוב אותה לנפשה. "אל תדאגי. עכשיו אני בא לרצוח אותך ואת אמא שלך", הוא אמר לה והחל לשלוח לה הודעות מאיימות לאורך כל הלילה. ההודעות נשמרו בטלפון שלו, והם שימשו את המשטרה בהגשת כתב האישום נגדו כעת.
במסגרת ההודעות כתב לה הבחור האובססיבי "יש לך 2 שניות לענות. אל תנסי אותי אני מזהיר אותך את חוצה גבול… את תשלמי על זה… אל תמתחי את הקפיץ, את מרתיחה לי את הדם ואחרי זה באה בטענות… אל תנסי אותי… יקרה אסון בסוף, את לא לומדת… את גורמת לי להגיע לקצה… היום זה הסוף שלך. אני בדרך אליך. את תשלמי על הסבל הזה. את חיבת לי דין וחשבון, ואני אמור לדעת עם מי את יושבת, גם אם זה חברות. ככה זה זוגיות, ואת תלמדי בדרך הקשה. נתתי לך את כל האזהרות האפשריות".

הבחורה ניסתה כל הלילה להבהיר לו בכל דרך שהיא לא מעוניינת יותר בקשר איתו אך זה כאמור לא הועיל לה. "לא רוצה קשר איתך. אל תתקרב אלי…. אני רוצה ללכת לישון כדאי לך לשחרר ממני. הגזמת יותר מדי. לא רוצה לשמוע כלום", ביקשה ממנו הבחורה שוב ושוב.

הסלמת המרדף
ביום למחרת ידע הבחור על ארוע משפחתי שהיה לבחורה באולם ארועים בעפולה והוא הגיע אליה עד לשם. הוא יצר קשר עם בן-דודה אותו הוא מכיר, וביקש ממנו שיאמר לה לצאת אליו. היא אכן יצאה אליו וניסתה להרגיע אותו אך לשווא. בן-הדוד אף נשאר לשמור על הבחורה שחששה בבית משפחתה. בשלב מסוים התקשר האקס האובססיבי אליו והשניים קבעו להיפגש.

"העצור ידע כי הבן-דוד עזב את בית הבחורה, הגיעה אל ביתה ונכנס לחדרה מהחלון. הבחורה אשר נחרדה לראות את החבר לשעבר החלה לשוחח עמו כשהיא מזעיקה לבית את הבן-דוד אשר הגיע וסילק אותו", מתארת המשטרה את אחד מלילות האימה. יומיים לאחר מכן, החבר לשעבר אינו מרפה, ומגיע יחד עם אביו אל החנות בו עובדת הבחורה. יחד איתה היה גם בן-דודה אשר נשאר להשגיח עליה בימים האלה עקב חששה שהחבר לשעבר אכן יפגע בה כדבריו.

החבר נכנס לחנות וביקש לדבר עם אהובתו לשעבר, אשר ברחה למחסן החנות והזעיקה את המשטרה. בן-הדוד ביקש מהבחור לעזוב את המקום, ובתגובה הוא התנפל עליו והחל להכות בו. רק לאחר שהבן-דוד התאושש והניף מוט ברזל, עזבו הבחור ואביו את החנות.

סוף להפחדות
מחקירת המשטרה עולה כי זאת לא היתה הפעם הראשונה בה הבחור נעזר באביו. "האב אף הרים טלפון לאמה של הבחורה והטיח בה דברים קשים כנגד הבחורה וכנגדה", ציינה המשטרה בבית המשפט. במשטרה ניסה הבחור למזער מחומרת מעשיו ואמר כי בחיים לא היה פוגע בבחורה. "נכנסתי דרך החלון מאחר וכשהיינו יחד הייתי נכנס אליה רק כך מאחר ואמא שלה לא רצתה לפגוש אותי", הסביר בחקירתו, "מאז הפרידה אני לא אוכל ולא ישן".

"מדובר בבחור עם אובססיה קיצונית", אמרה המשטרה, "על טיב היחסים ניתן לראות מההודעות שהוא שלח בחורה, בהן הוא אומר לה שהיא חייבת לעדכן אותו היכן היא יושבת ועם מי… הוא גילה תלות ואובססיה כלפי הבחורה וסירב לעזוב אותה לנפשה". יחד עם כתב האישום הוגשה נגדו גם בקשה למעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. מעצרו הוארך והוא נתון כלוא כעת, עד למתן החלטה אחרת בעניינו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות