אישום: עוזי אביב בן 57 קיבל שירותי מין בתשלום מנערים – ותיעד אותם

הנאשם עוזי אביב ביצע את המעשים באמצעות אפליקציית "גריינדר", בידעו שמדובר בקטינים
אייל חן |
אפליקציית גריינדר להיכרויות הומוסקסואליות.
אפליקציית גריינדר להיכרויות הומוסקסואליות.

לבית משפט השלום בתל אביב הוגש כתב אישום נגד עוזי אביב, תושב העיר בן 57, בגין קבלת שירותי זנות מנערים בריבוי הזדמנויות, ביצוע מעשה סדום בנער כבן 14, גרימת מעשה סדום בנער כבן 14, ייצור חומר תועבה ועבירות נוספות. על פי כתב האישום אביב ביצע את העבירות כלפי 9 נערים.

על פי כתב האישום, החל מלפני חמש שנים וביתר שאת מלפני שנתיים, אביב נהג ליצור קשר עם נערים בגילאי 13.5-16.5, בין היתר באמצעות יישומון "גריינדר" (Grinder), והציע להם הצעות בעלות אופי מיני בעבור תשלום כספי, ביודעו כי הם מתחת לגיל 18.

בדרך זו, אביב יצר קשר עם תשעה נערים, קיים מפגשים עם שישה מהם במקומות שונים, ובין היתר בחדרי אירוח ששכר לשם המפגש, בביתו וברכבו, וקיים עמם יחסי מין בעבור תשלום כספי ששילם להם ונע בין 200-1,000 שקלים.

במסגרת יחסי המין שקיים הנאשם עם הנערים, ביצע אביב בהם מעשי סדום במספר רב של הזדמנויות.

כמו כן, במסגרת חלק מהמפגשים המיניים, תיעד בווידאו את האקט המיני בינו לבינם.

באחד המקרים, אביב קיים יחסי מין עם נער תמורת תשלום ובתום האקט המיני, סירב לשלם לו בטענה כי הוא לא עמד בהתחייבויותיו.

במקרה נוסף, נפגש אביב עם נער כבן 14 וגרם לו לבצע בו מעשה סדום.

עם הגשת כתב האישום, הגישה מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה בקשה להטיל על אביב מעצר בית בתנאים מגבילים עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

בבקשה ציינה התובעת כי: "מן המשיב נשקפת מסוכנות לקטינים, כפי שניתן ללמוד מאופי העבירות שביצע, כמו גם מתדירותן והיקפן, ומכך שלא נרתע לשכנע את הקטינים לבצע בהם מעשים מיניים שונים, וברוב המכריע של המקרים אף תמורת תשלום, כאשר לעיתים הוא מתעד מעשים אלה…".

עוד נכתב כי "אמרותיו של המשיב לקטינים, אשר חלקן מצוטטות בכתב האישום, מגלות תמונה של אדם מבוגר שמגלה עניין מיני אובססיבי דווקא בקטינים, כאשר לאחד מהם כתב המשיב בוואטסאפ כי הוא מעדיף קטינים בגיל 14. מדובר במי שמנהל קשרים מיניים עם קטינים תמורת תשלום, כמעט על בסיס יום-יומי, ומתייחס לקטינים כאל חפץ לסיפוק צרכיו המיניים".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות