שני אחים מאשדוד חשדו שנער גנב להם סמים, היכו אותו ודחפו חול לפיו

שני האחים מאשדוד עשו "כיפה אדומה" לבן 16 שחשדו שגנב להם סמים
ציון חן |
הורשע על סמך הודאתו בפני מדובב. אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה shutterstock

שני אחים מאשדוד (16,22), עשו "כיפה אדומה" לבן 16 שחשדו שגנב להם סמים. הסמים שנעלמו מה"זולה" של שני אחים מאשדוד בשכונת מגורי הוריהם, הביאו אותם למסקנה שמי שגנב להם את הסמים הוא נער בן 16, תושב השכונה גם הוא. שני האחים עשו לו תרגיל עברייני של "כיפה אדומה", בו הזמין אותו האח הצעיר לשיחה חברית על רקע היכרותם מהשכונה, אבל הנער שהגיע הותקף קשות על ידי שני האחים.

מדובר באירוע שהתרחש לפני כשלושה שבועות ברחוב חטיבת הנגב ברובע ג' באשדוד בו מתגוררים האחים. האח הצעיר התקשר בשעות הערב אל הנער המותקף וקרא לו להיפגש איתו. עשר דקות לאחר מכן הגיע הנער הקורבן לפגישה, ובמהלכה, התקשר האח לאחיו. תוך זמן קצר הגיע למקום הפגישה גם האח הגדול. הוא פנה מייד לנער שעשו לו את התרגיל, תפס אותו בצווארו, החל חונק אותו ומשכיב אותו ארצה.

בעודו שרוע על הריצפה, והאח הגדול יושב עליו, מונע ממנו לזוז ומכניס לו "ברכיות" לפרצוף, הוא גם "הכניס חול לפיו. כשבאותה העת, זרק האח הצעיר אבן לעבר פלג גופו התחתון של הקורבן", תיארה הפרקליטות את פרטי התקיפה האלימה. זאת עפי כתב האישום שהוגש כנגד האחים לבית משפט השלום באשקלון.

בשלב הבא של התקיפה, שלף האח הגדול סכין, אותה הצמיד באיום אל רגלו השמאלית של הנער המותקף. "בשלב מסוים, הצליח הקורבן לברוח מהאחים, נכנס לחנות סמוכה וביקש מאנשים להזעיק למקום ניידת מד"א", משחזר כתב האישום את שארע בתרגיל ה"כיפה האדומה" הזה.

הקורבן אכן פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים 'אסותא' באשדוד, שם טיפלו בחבלותיו השונות, והוא שוחרר רק לאחר יומיים של אישפוז. בעדותו במשטרה סיפר הנער הקורבן את מה שקרה לו, ואת דבריו חיזקו עדויות של מספר עדות ראיה שהיו נוכחות במקום.

לאחר האירוע נעלמו שני האחים למשך שבוע, שרק לאחריו הם יצאו מהמחתרת. הדבר הביא למעצרם של השניים, שהובאו לחקירת המשטרה בתחנת אשדוד. לטענתם, הם כלל לא היו באשדוד בזמן שהנער הקורבן הותקף, ואת מעורבותם בתקיפה, הם מכחישים מכל וכל.

"בידי המשטרה איכונים הממקמים את האחים במקום האירוע, בניגוד לגרסתם במשטרה",אומרים בפרקליטות, "עדויות העדים סותרות את גרסת האחים, ואת האליבי שמסרו". במסגרת הבקשה למעצרם עד תום ההליכים המשפטיים נגדם, נמצאים האחים במעצר עד מתן החלטה אחרת בעניינם. שופטת השלום באשדוד, נועה חקלאי, האריכה את המשך כליאתם בסטטוס זה, בשישה ימים נוספים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות