אישום: קשיש בן 91 דקר קשישה בבית אבות על רקע סירובה להינשא לו

אהבה חד צדדית: קשיש דקר ופצע קשישה שלא שעתה לחיזוריו
רונן לוי |
היכה עובד ניקיון: אילוסטרציה של אגרוף
אילוסטרציה

אהבה חד צדדית: קשיש בן 91 דקר ופצע בבית אבות בנתניה, קשישה מבוגרת ממנו בשנה, לאחר שהיא לא שעתה לחיזוריו. אתמול הוגש נגד הקשיש כתב אישום בגין פציעה ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

ביום שלישי התקבל דיווח במשטרת נתניה על דיירת בבית אבות, קשישה בת 92, שהותקפה על ידי דייר אחר, בן 91. עם הגעת השוטרים לבית האבות, ברחוב דיזינגוף בנתניה, התברר כי הקשיש שבמשך כשבוע חיזר אחר אותה קשישה, תקף אותה כאשר סירבה להיענות לחיזוריו ולהינשא לו, לאחר שאמרה לו כי היא זקנה מדי בשביל זה. כאמור, ביום שלישי, בזמן ארוחת הצהריים, הגיע הקשיש החשוד לחדר האוכל בבית האבות כשהוא אוחז במספריים, ותקף את המתלוננת בפניה ובידיה מספר פעמים. אחת מעובדת המטבח ניגשה והזיזה אותו ממנה על מנת שיפסיק את התקיפה, אם הבית היא זו שהוציאה מידיו את המספריים.

כתוצאה מהתקיפה נגרמו לקשישה חתכים מתחת לעינה, באוזנה ובכף ידה, אשר הצריכו טיפול במרפאת בית האבות, חבישה וזריקת טטנוס. הקשיש החשוד נעצר בו ביום ובחקירתו טען כי המתלוננת חייכה אליו והשפילה אותו כל הזמן וכאשר הוא לא יכול היה יותר לשאת את זה, הוא ראה חפץ ונתן לה עימו מכה או שתיים. לטענתו הם מקנאים זה לזו והוא דקר אותה על מנת שתחזוא לעצמה ותתעשת. בחקירה השנייה, הוא כבר טען כי אינו זוכר מה היה, אלא רק שנתן לה מכה אחת או שתיים.

אתמול, כאמור, הוגש נגדו כתב אישום בעבירה של פציעה כשהעבריין מזויין וביחד עם כתב האישום, הוגשה נגדו גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים, בה נכתב כי לאור גילה של המתלוננת רק בנס לא נגרם לה נזק חמור יותר.

בדיון שנערך בבית המשפט אמרה הסניגורית של הקשיש, כי הוא ללא עבר פלילי, ניצול שואה שהיה במחנה ריכוז בגיל 13, אין לו משפחה בארץ ובנו שנמצא במוסקבה לא מדבר אתו. השופט ארז מלמד אריך את מעצרו בשבוע, שלח אותו לבדיקה פסיכיאטרית והורה שישהה במעצר בתנאי אישפוז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות