תביעה: הטיסה בוטלה והנוסעים דורשים פיצוי של עשרות אלפי שקלים

לא פעם הטיסות מאחרות בשעה שעתיים ואפילו מעבר לכך, אבל הסיוט של כל נוסע זה להגיע לשדה התעופה בעיר זרה ולגלות שהטיסה בוטלה כליל, כך עבר על שניים אשר טסו לסין עם חברת האינאן וכאשר הגיעו לשדה התעופה בסין גילו כי הטיסה בוטלה וכעת הם תובעים את החברה בבית משפט השלום בתל אביב על סך של כ- 32 אלף שקלים.
נעמה כהן |

על פי התביעה, שני התובעים, רכשו לפני מספר חודשים כרטיסי טיסה הלוך וחזור משדה התעופה נתב"ג לעיר שאנזאן שבסין. כאשר התובעים התייצבו בשדה התעופה בעיר שאנזן, כאשר ביקשו לחזור לישראל לתדהמתם גילו כי הטיסה בוטלה. דבר הביטול נודע להם אך ורק לאחר שחיפשו במשך כשעה נציגה של הנתבעת, אשר לא המתינה לנוסעים אשר היו אמורים לטוס בטיסה המקורית על מנת ליידעם בדבר ביטול הטיסה.

לאחר דין דברים ארוך ומתיש, הוחלף כרטיס הטיסה ל-48 שעות מאוחר יותר ושני התובעים ביקשו מאת נציגת חברת התעופה, כי החברה היא זו שתישא בהוצאות הלינה של שני לילות, נסיעות משדה התעופה וחזרה, מזון ומשקאות, אולם נציגת הנתבעת סירבה בתוקף, למרות שדבר זה מהווה הפרת האמור בסעיף 6 לחוק.

לאור האמור, עזבו שני התובעים את שדה התעופה ושכרו על חשבונם, חדרים בבית מלון ונגרמו להם הוצאות רבות כגון הוצאות בית מלון, הוצאות נסיעה משדה התעופה למלון הלוך וחזור, מזון ומשקאות ליומיים ופיצוי עפ״י התוספת הראשונה לחוק שירותי התעופה בסך 6,240 ש״ח. "הנתבעת לא טרחה להודיע לתובעים על ביטול הטיסה דבר אשר היה מאפשר להם להתארגן ולמנוע את נזקיהם הרבים, הנתבעת יכלה בקלות לשגר למי מטעם הנתבעים הודעת מייל שכן הזמנה בוצעה באמצעות מייל" נכתב בתביעה על ידי שני הנוסעים שהוסיפו: "לפני חודשיים פנו התובעים באמצעות הדואר האלקטרוני, לנתבעת בבקשה להחזרים בגין ההוצאות וההפסדים, אולם חרף פניותיהם הרבות, סירבה חברת התעופה מלהשיב לתובעים כל תשובה עניינית".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות