אישום: רצח את גיסו בשל סכסוך והשליך את הנשק לירקון

ריב בתוך המשפחה הוביל לפני כשלושה שבועות לרצח של ניזמי אורג'וב בפארק וולפסון בתל אביב. אתמול הוגש לבית המשפט המחוזי בתל אביב, כתב אישום נגד הגיס פירדובסקי חוסיינוב, בן ה-41, מתל אביב, בגין רצח בנסיבות מחמירות, נשיאת נשק, השמדת ראיה ושיבוש הליכי משפט. בנוסף הוגש כתב אישום לבית משפט השלום בתל אביב נגד נורלן קרימוב, בן 36 מפתח תקווה, שעבד אצל הנרצח ולעיתים אף שימש כנהגו, בגין סיוע לאחר מעשה והשמדת ראיה.
אייל חן |

על פי כתבי האישום, הנאשם פירדובסקי ונזימי אורג'נוב ז"ל, הינם גיסים והתגלע ביניהם סכסוך על רקע אישי ועסקי. לפני כשלושה שבועות, נפגשו השניים, המנוח וגיסו, במספרה בתל אביב ושוחחו והתפתח דין ודברים במהלכו הלין המנוח כי פירדובסקי לא שוחח עמו מזה שלושה חודשים. בהמשך היום, בשעות הצהריים, נסעו פירדובסקי, נורלן והמנוח ברכבו של נורלן לפארק וולפסון בתל-אביב. במהלך הנסיעה, גיבש פירדובסקי החלטה להמית את גיסו ועם הגיעם למגרש החניה בפארק וולפסון, יצאו המנוח ופירדובסקי מהרכב ופירדובסקי ירה במנוח באקדח חמש יריות בכוונה לגרום למותו: שתי יריות לעבר חזה שמאל ויד שמאל, ירייה אחת סמוך לאוזן ימין ושתי יריות נוספות בעורפו של המנוח. למשמע היריות, יצא נורלן מהרכב והבחין במנוח מתבוסס בדמו כשפירדובסקי מכוון את האקדח לעבר המנוח.

כתוצאה מהירי, נגרם מותו של המנוח באופן מיידי. מיד לאחר מכן ניקה פירדובסקי את האקדח והורה לנורלן, להסיעו "למקום עם מים" על מנת לזרוק בו את האקדח. נורלן, בכוונה לעזור לפירדובסקי להימלט מעונש ולהשמיד את האקדח, הסיע את פירדובסקי לנחל ירקון. בהגיעם לנחל, השליך פירדובסקי את האקדח בכוונה למנוע את השימוש בו כראיה. נורלן הסיע אותו לדירתו ופירדובסקי התקלח, התגלח וכיבס את בגדיו. לאחר המעצר שהיה זמן קצר לאחר הרצח, מסר פירדובסקי לשוטרים כי לא נפגש עם המנוח. לאחר מכן, טען כי נפגש עמו פרק זמן קצר, אולם לא נסעו יחד ברכב. בשלב מסוים טען המשיב כי המנוח הוא זה שאיים עליו באקדח והוא הצליח להשתלט עליו ולירות במנוח. פירדובסקי, ערך גם "שחזור" שלא כלל הגעה לזירת הרצח, בהמשכה, סירב לערוך שחזור בזירת הרצח או במקום השלכת האקדח.

אתמול כאמור הוגש כתב האישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים ובבקשת המעצר של פירדובסקי כתב עו"ד צחי הבדלי: "המשיב גיבש החלטתו להביא למותו של המנוח. ירי מטווח קצר לעבר המנוח, ובין השאר, שלושה כדורים לעורפו של המנוח (פצעי יציאה במצח), כשהמנוח בנפילה או שרוע על הקרקע, מלמדים כי ביקש לוודא את מותו של המנוח ומצביעים על מסוכנותו המובהקת… התעוזה המאפיינת את מעשה הרצח, בצהריי היום בפארק מרכזי בעיר, שם שהו עוברי אורח – מעידה אף היא על מסוכנות ניכרת".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות