אישום: העבריין בני שלמה חטף, היכה והטיל טרור על איש עסקים שהיה חייב כספים

העולם המסוכן של החובות לשוק האפור נחשף היום, עם הגשת כתב האישום נגד העבריין בני שלמה ממושב חלץ, בבית משפט המחוזי בבאר שבע בגין חטיפה, וסחיטה באיומים ובכח. בין השאר מדובר על איש עסקים ששלמה לקח על עצמו לגבות את החובות שלו ובאחת הפעמים הכניס שלמה את הקורבן לרכבו והסיע אותו אל ביתו, שם היכה אותו קשות וגרם לו לחבלות בפנים, לקח ממנו את הטלפון ולא איפשר לא לצאת מהבית תוך שהוא מאיים עליו ודורש ממנו לשלם לו כסף.
אייל חן |
העבריין בני שלמה סוחט איש עסקים - אילוסטרציה אנבנטו

על פי עובדות כתב האישום, במהלך פגישה, בין העבריין בני שלמה ואיש העסקים, הודיע לו העבריין כי הוא חייב לו מיליון שקלים, בגין חובותיו למספר אנשים. איש העסקים העביר לשלמה שלושה צ'קים דחויים של 50,000 שקלים כל אחד עבור החוב שהיה חייב לאחד מהם, אך הכחיש שהוא חייב כסף לשניים נוספים.

מאותו יום ובמשך תקופה של חודשים היה שלמה עצמו ובאמצעות אחרים יוצר קשר עם המתלונן ודורש ממנו שישלם את יתרת החוב וזאת על אף שהוא לא היה חייב לו דבר. בעקבות סירובו לשלם את יתרת החוב, קבעו השניים להיפגש. במהלך הפגישה לקח הנאשם מהמתלונן את הפלאפון ומפתחות רכבו, ונסע עימו לביתו במושב חלץ, כשהגיעו לביתו של הנאשם, תקף הנאשם את המתלונן במכות אגרוף בפניו, וכאשר נפל על האדמה, בעט בו בבטנו ובצלעותיו. בהמשך הצמיד סכין יפנית לפניו ואיים שיחתוך אותו.

המתלונן ביקש משלמה שייתן לו ללכת תוך שהוא מבטיח שידאג להביא בימים הקרובים להביא את הכסף, אולם העבריין לא נענה לבקשתו, והמתלונן המפוחד נותר במתחם ביתו של הנאשם שעות ארוכות מאחר שפחד ומאחר שנלקחו ממנו מכשיר הטלפון הנייד שלו ומפתחות רכבו. רק לפנות בוקר, לאחר שהבטיח המתלונן לשלמה שתוך יום יומיים יביא לו בין 50-100 אלף שקלים, החזיר שלמה למתלונן את הטלפון הנייד שלו ואת מפתחות הרכב שלקח ממנו פתח לו את השער החשמלי ואפשר לו לעזוב את המקום.

לאחר שעזב את ביתו של העבריין בני שלמה, החליט לעזוב גם את ביתו ועבר להתגורר בדירת מסתור וכחודש לאחר אירוע התקיפה, יצר שלמה שהיה באותה עת בחו"ל, קשר עם המתלונן באמצעות שיחת "וואטסאפ" ובה אמר שהוא במצוקה כלכלית והוא מבקש שיביא לאשתו 50,000 שקלים במזומן. המתלונן סבר שבבקשתו זו ויתר הנאשם על דרישת החוב והסתפק בהעברת הכסף לאישה ולמחרת הלך לביתו של הנאשם ומסר לאשתו של שלמה את הכסף במזומן.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות