עו״ד יעקב שקלאר, מרחיב את משרדו ביחד עם עו״ד לירן פרידלנד

עו״ד יעקב שקלאר, פליליסט ידוע ומוכר בתחומו, מרחיב את משרדו לתחומי ייצוג משפטיים נוספים, והפעם לדיני משפחה, גירושין ויחסי ממון. ביחד עם עו״ד לירן פרידלנד הותיקה, שמונתה בעבר לשופטת משפחה, אך ויתרה, הקים עו״ד שקלאר מחלקה לדיני משפחה וירושה
אייל חן |
פורטל עורכי דין
עו״ד יעקב שקלאר ועו״ד לירן פרידלנד

עו״ד שקלאר מסביר שהדין הפלילי נושק לדיני המשפחה על רקע עבירות אלימות במשפחה, עבירות מין במשפחה ופניות רבות למשטרה ע״י כל המתגרשים, אם במסגרת תלונות שוא לצורך קידום ענייני ממון או נקמה, ואם במסגרת תלונות מבוססות הנוגעות לסיר הלחץ של החיים המשותפים.

לרגל הקמת השותפות הפורייה הוציאו עורכי הדין שקלאר ופרידלנד מדריך למתגרש, שייקל על הלקוחות להבין את השירותים המשפטיים שינתנו.
״מובן שאין בעשרת הדיברות למתגרשים שחיברנו, כדי להקיף את התחום העצום הנוגע לדיני המשפחה ואנו מזמינים את המחזיק במודעה זאת לייעוץ מפורט במשרדינו״, מסביר שקלאר.

בנוסף להיותו פליליסט ידוע ומומחה בתחומו, עסק שקלאר במהלך כל השנים בתיקי משפחה, עוד החל מהתמחותו בתחום לפני כ 26 שנים.
״למרות שהקריירה שלי תפסה כיוון פלילי, מעולם לא נטשתי את דיני המשפחה ואני עוסק בהם במקביל לדין הפלילי״, מסביר שקלאר.
״עם עו״ד לירן פרידלנד, מומחית בדיני משפחה, אני משתף פעולה מזה כ20 שנים, הן בתיקים פליליים והן בתיקי משפחה רבים. תודה לאל אנחנו עושים חיל וגם עוזרים לאנשים בתקופות רעות וקשות בחייהם. מצילים נפשות ולעיתים מצילים משפחות״.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות