בן 15 שקילל ילדה בבית הספר, שילם על זה בלינץ' שביצעו בו אחיה וחבריו

נערה מהצפון, עירבה את אחיה באירוע של מריבה שהייתה לה בבית הספר עם אחד התלמידים בן גילה, נער בן 15. מטעמים של "כבוד המשפחה", יצא האח יחד עם בן משפחה "לצוד" את הנער. כשאיתרו אותו, תקפו אותו באכזריות באמצעות אלה
ציון חן |

כתב אישום חמור בעבירות של חבלה חמורה ואיומים ובקשה למעצרם עד תום ההליכים הוגש בבית משפט השלום בעכו כנגד שלושה צעירים (25,25,35), תושבי הכפר כיסרא-סמיע (הסמוך לכפר ורדים בחבל תפן). זאת על רקע אירוע אלים וקשה במיוחד של לינץ' שביצעו בנער בן 15, שלושת הבגירים, הקטן מהם בהרבה.

מפרטי חקירת האירוע עולה כי לאחד התוקפים נודע מאחותו הקטנה ממנו, כי מספר ימים קודם לכן, הנער המותקף קילל אותה בבית הספר על רקע ויכוח ביניהם.
האח שלא יכול היה לסבול את הפגיעה בכבוד אחותו וכבוד המשפחה, גייס את אחד מבני משפחתו והשניים יצאו לחפש אותו על מנת ללמד אותו לקח.

הנער אותר על ידם כשהוא ממתין בתחנת האוטובוס, והשניים יצאו מרכבם, ניגשו אליו והחלו תוקפים אותו יחד באמצעות אלה, אגרופים ובעיטות. אל התוקפים הצטרף תוקף שלישי, שהינו קרוב משפחה של השניים, אשר היה באתר בניה סמוך. הוא הבחין במתרחש ורץ אל עבר הנער גם הוא, ויחד עם בני משפחתו החל להכות אותו באגרופים.

 

הלינץ' הקשה הזה הופסק רק לאחר שעובר אורח התערב ומנע פציעה יותר אנושה שהיתה יכולה להיגרם לנער, אשר נפצע באורח בינוני (עפ"י גורמי רפואה) ופונה למרכז הרפואי לגליל בנהריה לטיפול רפואי. השלושה אומנם הפסיקו להכות את הנער, אך תוך כדי עזיבתם את המקום, איימו עליו, כי אם יפנה למשטרה הם יירו עליו.

תוך שעות ספורות מקרות האירוע אותרו שלושת התוקפים והם והובאו לחקירה בתחנת המשטרה. בהתאם להתפתחויות בחקירה הוארך מעצרם מעת לעת על ידי בית משפט השלום בעכו בהתאם לבקשת המשטרה.

בזכות צילום האירוע במצלמת אבטחה שהיתה בסמוך ותיעדה הכל, גיבשה חטיבת התביעות של המשטרה נגד השלושה את כתב האישום. מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל רואה בחומרה כל מעשה אלימות ובריונות ופועלת למעצרם והבאתם לדין של אותם עבריינים הפוגעים בביטחונם של התושבים".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות