תביעה: אלמנת אח דורשת משלושת אחיו למכור את הדירה בה היה שותף עימם

כאשר הורים נפטרים ומורישים לילדיהם את הדירה, בחלק מהפעמים הדבר גורם לסכסוכים. באחרונה הוגשה תביעה בשם אלמנתו של אח שנרשם ביחד עם שלושת אחיו כבעלים של הדירה
נעמה כהן |

באחרונה הגיש עו"ד אברהם קזו-כהן תביעה לבית משפט השלום בתל אביב, בשם אלמנתו של אח שנרשם ביחד עם שלושת אחיו כבעלים של הדירה וכיום לאחר שלא קיבלה את חלקה בדירה את דורשת את פירוק השותפות במקרקעי.

על פי התביעה ארבעה אחים קיבלו בעלות על דירה אותה ירשו מהוריהם. כעבור כשנה, נפטר אחד האחים ובצוואתו הוא הוריש לאשתו את זכויותיו בדירה וכעבור שנה נוספת היא נרשמה כבעלים של רבע מהדירה, אותו החלק בדירה שירשה. לאחר רישומה בטאבו, שלח עו"ד אברהם קזו-כהן מכתב אל שלושת האחים, במסגרת זו התבקשו להסכים למכירת הדירה לצד שלישי מרבה במחיר ולחלוקת תמורתה של הדירה בין הצדדים. פנייה זו לא נענתה.

עו"ד קזו-כהן ציין בתביעה כי אחד האחים, עושה שימוש בדירה מבלי שהוא שילם או משלם לתובעת מאום בגין חלקה בדירה. שכר הדירה הראוי בגין השימוש שעושה בדירה ב 7 השנים האחרונות, על פי התביעה עומד על 105,000 שקלים ובינתיים עו"ד קזו-כהן מציין כי התובעת שומרת על זכויותיה בהקשר זה ובקשה לפיצול סעדים תוגש בהמשך.

כעת דורשת אלמנת האח, באמצעות עו"ד קזו-כהן להורות על פירוק השיתוף בדירה בדרך הקבועה בסעיף 40 לחוק המקרקעין, מכירת הדירה למרבה במחיר, מינוי עו"ד אברהם קזו-כהן ככונס נכסים לצורך ביצוע פירוק השיתוף ולהקנות לו את כל הסמכויות הדרושות לביצוע פירוק השיתוף, ולקבוע את שכרו ובנוסף, להורות לשלושת הנתבעים לשלם לתובעת הוצאות משפט וכן שכר טרחת עורך דין, בצירוף מע"מ כחוק.

 

עו"ד אבי קזו-כהן

עו"ד אבי קזו-כהן  מכהן כחבר בוועדת הקניין והמקרקעין של לשכת עורכי הדין בישראל. עו"ד קזו-כהן בעל נסיון רב בתחום ומייצג את לקוחותיו במסגרת הליכים משפטיים שונים ומגוונים בתחום הנדל"ן ודיני הקניין.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות