האם העתיקה באופן חד צדדי את מקום מגוריה ותאלץ להסיע את ילדיה הקטינים אל האב

אם שהעתיקה את מקום מגוריה ללא הסכמת האב, תאלץ להסיע את ילדיהם אל האב פעמיים בשבוע, כך קבעה השופטת לענייני משפחה, לאחר שעו"ד והנוטריון פזית שני טענה כי העתקת מקום מגורים נעשתה בניגוד לחוק, שכן מעבר אינו יכול להיעשות בהחלטה חד צדדית
נעמה כהן |

על פי הבקשה שהוגשה לבית המשפט, אם שהעתיקה את מקום מגוריה, התנגדה באופן נחרץ לקיים את הסדרי השהות של האב עם הילדים. בבית המשפט טענה פרקליטתו של האב, עו"ד ונוטריון שני כי נעשה מהלך חד צדדי בניגוד החוק וכי האם הייתה צריכה להגיש בקשה למעבר ולא לגרום נזק לילדים. "מאחר והאם עשתה מעשה על דעת עצמה. אני לא מבינה איך הדברים מתנהלים הפוך והפסיקה מדברת בהרחבה שלא מעתיקים מעבר מגורים ורק לאחר מכן מגישים בקשות ויש לקבל את הסכמת שני הצדדים שהם אפוטרופוסים חוקיים של הילדים", אמרה עו"ד ונוטריון פזית שני.

בהמשך הציעה עו"ד ונוטריון שני כי אומנם אין בעיה עקרונית שהאישה תעבור דירה, אולם יש בעיה עם הסדרי השהות, מאחר וכעת ההורים היו גרים קרוב אחד לשני ואילו עתה בשל הפקקים בשלוש השעות בו הוא עם הילדים שעתיים יהיו רק בדרכים.

בסופו של דבר השופטת הסכימה להוסיף שעה לזמני השהות של האב עם ילדיו וכן למרות סירוב האם היא זו שתביא את הילדים לבית האב, מאחר ועברה דירה ללא הסכמה והאב הוא שישיב אותם לבית האם. עוד הוחלט כי יינתן צו מניעה האוסר כל שינוי במקום המגורים או במסגרות החינוך של הקטינים, מבלי לקבל הסכמה מפורשת מראש ובכתב מהאב או החלטה של בית המשפט מראש ולא בדיעבד.

עו"ד פזית שני

משרד עו"ד פזית שני עוסק בתחומים:אפוטרופסות, מזונות אישה וילדים, משמורת והסדרי ראיה, אבהות, אלימות במשפחה, פירוק שיתוף, כינוס נכסים, תביעות רכושיות, גירושין, מדור ספציפי, כתובה, הסכמי ממון, ידועים בציבור, הסכמי גירושין, הסכמי שלום בית, עזבונות, צוואות וירושות.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות