תושב הרצליה איים על גרושתו ואף הגיע ותקף את בת-זוגתה החדשה, ונעצר

שיחת טלפון שארכה מספר דקות ואף הוקלטה ע"י גרושתו ואם ילדיו של תושב הרצליה (35) כללה בתוכה איומים הכוללים אלימות קשה. אך בטרם היא הספיקה להתלונן על כך במשטרה, הגיע הגרוש העצבני לבית גרושתו, שם תקף את בת-זוגתה החדשה
ציון חן |

אל בית משפט השלום בתל אביב הובא היום בעל עסק אשר התגרש מאשתו שבחרה לה דרך חיים חדשה הכוללת גם אישה כבת-זוג במקום גבר חדש. במסגרת המתיחות בין הגרושים, הגיע אליה הגרוש אתמול בערב ואחרי שיחת טלפון שכללה איומים מפחידים, הוא בחר להוציא את זעמו ולתקוף את בת-הזוג החדשה של אשתו.

הגבר התקשר לגרושתו אשר הקליטה את שיחת האיומים, ונציג המשטרה הגיש את ההקלטה להשמעה היום בפני בית המשפט. "הושמעה לי הקלטה של העצור כשהוא מאיים על בת-זוגו לשעבר", תיארה שופטת המעצרים ענת יהב, "עולה כי מדובר באיומים שנמשכו מספר דקות, כאשר העצור שב ומאיים באלימות קשה מאוד כנגד בת הזוג לשעבר ובת זוגה הנוכחית. איומים מפורטים ביניהם דקירות בכל חלקי גופה, וביצוע מעשים בגופן של השתיים. זאת כאשר האיומים מפורטים פעם אחר פעם והוא חוזר ואומר 'תיקחי את האיומים למשטרה'. פעם אחר פעם חוזר ומביע כוונתו לבצע את אשר הוא מאיים".

זמן קצר לאחר השיחה הגיע הגרוש הרותח אל בית הגרושה שם נמצאים גם ילדיו. "התחילו צרחות, הילדים פחדו. הוא התחשב בילדים ועזב. אבל לפני זה, הוא חנק את בת-הזוג של הגרושה והשליך אותה על המיטה", סיפר נציג המשטרה.

בת-הזוג של הגרושה אכן מסרה עדות במשטרה כי הגרוש אכן לחץ אותה, והפיל אותה על הריצפה. בחקירתו הסביר כי הוא היה במסיבת יום-הולדת עם חברים ושתה וכנראה הדברים יצאו מהקשרם. בכל מקרה, לטענתו הוא כלל לא התכוון לכך.

למרות בקשת עו"ד לשחררו ולו אף למעצר בית בשל היותו בעליו של עסק למזון מהיר המעסיק מספר רב של עובדים, לא הסכימה השופטת לבקשה והאריכה היום את מעצרו בשלושה ימים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות