בית המשפט ביטל עיקול שהוטל על חשבונו של חייב בהליך פשיטת רגל

שופט בית משפט המחוזי בבאר שבע, פבלו אקסלרד, נענה לבקשתה של עורכת הדין ג'ולי אלל והורה לבנק לאומי לבטל עיקול שהטיל על חייב בהליך פשיטת רגל
רונן לוי |
מחשבון

השופט נענה לבקשתה של עורכת הדין ג'ולי אלל שטענה כי מדובר בלקוח שהוטל כנגדו עיקול הרובץ על חשבונו בבנק הדואר וכל זאת בהיות החייב שוהה בהליכי פשיטת רגל.

לפני מספר חודשים הורה השופט אקסלרד, על חידוש ההליכים בענינו של החייב ובכך נתן צו לעיכוב הליכים בהתאם להוראות פקודת פשיטת הרגל, אך למרות זאת בנק לאומי הטיל עיקול על חשבון הלקוח בבנק אחר.
עו"ד אלל, פנתה לבנק בבקשה להסיר את העיקול, שם טענו כי הנושא בבדיקה ויחזרו אליו.
למחרת פנתה שוב אל הבנק ואף העבירה להם באמצעות המייל את ההחלטה של בית המשפט על חזרתו של החייב להליך וביקש להגיש בתיק ההוצאה לפועל בקשה לביטול עיקול.
כך פנתה מספר פעמים עורכת הדין אלל לבנק לאומי ולבסוף נמסר לה על ידי באי כוח הבנק כי הבנק לא מוכן לבטל את העיקול, היא פנתה בבקשה לבית המשפט המחוזי, שם הגישה בקשה לביטול עיקול ומימוש בחשבונו של הלקוח אותו היא מייצגת, תוך שהיא מציינת כי: "היות והמשכורת של החייב מוכנסת לבנק הדואר וממנה מתקיים ואף משלם את צו התשלומים, יהיה זה מן הצדק להיעתר לבקשה", דברי עו"ד אלל.

השופט פבלו אקסלרד, כאמור קיבל את בקשת עו"ד אלל והורה על ביטולו המיידי של העיקול. "לא ברור מדוע הנושה לא מקיים אחר ההחלטה השיפוטית שניתנה העניין", כתב השופט אקסלרד והוסיף: "ככל שמדובר בעיקול משהוטל יקב חור בר תביעה בהליך, אני מורה על ביטולו המיידי".

עו"ד ג'ולי אלל
שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות