המשטרה חושדת כי שניים משכו רבע מיליון שקל באמצעות כרטיסי אשראי מזוייפים

נהגת מונית מחולון (56) ותייר (26) שנמצא חודשיים בארץ, עקצו כרבע מיליון שקל מכספומטים. כך לטענת המשטרה ומחלקות בטחון של הבנקים. לטענת המשטרה, מזה תקופה השניים נמצאים תחת מעקב, ובעת מעצרם נתפסו על התייר מספר כרטיסי אשראי מזוייפים
ציון חן |

המשטרה הגיע ביום שישי האחרון לבית משפט השלום בפתח תקווה, עם שני העצורים וטענה כי הצמד ביצע הונאה באמצעות כרטיסי אשראי משוכפלים ומזוייפים בסך כולל שנע בין 250-300 אלף שקלים, והכל בחודשיים האחרונים.

לדברי המשטרה, השניים התקינו מכשירי "שפתיים", המולבשים על חריץ כניסת כרטיסי האשראי מהכספומטים. באמצעות מתקני העתרה אלו, שכפלו השניים את כרטיסי האשראי, וביצעו באמצעותם את המשיכות שמסתכמות מאות אלפי שקלים כאמור.

בעת מעצרם של השניים נתפסו על התייר מספר כרטיסי אשראי מזוייפים וסכום של 8000 שקלים במזומן, אותם המשטרה טוענת, הוא משך באמצעות אחד מאותם כרטיסים ממכשיר כספומט. התייר טוען מגד, כי מדובר בכסף אותו המיר מכסף זר, והוא היה בדרכו לבזבז אותו בבילוי עם נערת ליווי.

מעצרו של התייר הוארך בשלב זה בארבעה ימים, ואילו נהגת המונית נשלחה למעצר בית מלא של שבוע.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות