מטפלת אלטרנטיבית נעצרה בחשד למעשה סדום בילדים פעוטים

תושבת עיר בשומרון בת 45 המוכרת כמטפלת אלטרנטיבית, נעצרה בפעם השנייה בחמשת החודשים האחרונים בחשד לביצוע מעשה סדום בילדים בגילאי 3-4.5 הסובלים מליקויים פיזיים
ציון חן |

הדבר בא לידי ביטוי בכך שכחלק מהטיפול, מחדירה המטפלת את אצבעה אל פי הטבעת של הילדים. יחד עם זאת, מדובר בפעולה שהמטפלת מבצעת בנוכחות ההורים ובהסכמתם.

חקירת המשטרה החלה כבר בתחילת חודש אוקטובר אשתקד (2019), אז נעצרה המטפלת בחשדות למעשים אלו, אך לדברי המשטרה "אז זו היתה עדות מפי שמועה". כעת המשטרה טוענת כי מזה כחודש, יש ברשותה עדים שראו את המעשים בעצמם.

ביהמ"ש מתח ביקורת נוקבת על השתהותה של המשטרה במעצרה של המטפלת לאחר שכבר כחודש יש בידיה ראיות שמחזקות את החשדות נגדה והם לא פעלו על מנת לעצור אותה מלהמשיך לבצע את העבירות שעפ"י טענת המשטרה, ממשיכים להתקיים מדי יום במסגרת הטיפולים שהיא מעניקה.

"עיון בתיק החקירה מעלה כי החשדות התעצמו כבר בחודש ינואר 2020, ועל כן לא ברור מדוע רק עתה בחרה המשטרה לעתור למעצרה המחודש של המטפלת", הטיחה במשטרה השופטת אופיר כתבי-ריבלין מהשלום בפתח תקווה, "ככל וסברה המשטרה כי קמה מהמטפלת מסוכנות המחייבת את מעצרה מאחורי סורג ובריח, והמשטרה הינה אמונה על בטחון הציבור, הרי סביר להניח כי היתה פועלת למעצרה עם התחזקות החשדות בחודש ינואר, ולא משתהה".

השופטת גם הביעה את התרשמותה מהדו"חות שהוצגו בפניה וציינה "ההורים מספרים על מספר טיפולים רב לאורך תקופה ממושכת, וחלקם אף טענו כי הטיפול הביא לשיפור במצבם הרפואי של הקטינים. זאת ועוד, טענו ההורים כי המטפלת הבהירה כי אין לה הכשרה מקצועית, והטיפול הינו שיטה שפיתחה בעצמה".

בסיכום התנהלותה הכושלת של חקירת המשטרה ועדויות ההורים, דחה ביהמ"ש את בקשת המשטרה לכלוא את המטפלת, ושחרר אותה למעצר בית של שמונה ימים בבית משפחתה במושב בדרום.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות