אתרי בניה תחת חקירה

מבצע מעצרים הבוקר של יחידת "פלס" בלהב 433 המשותפת למשטרת ישראל ומשרד העבודה והרווחה וממוקמת ביחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ)
ציון חן |

אחד העצורים הינו בוחן (טסטר), בבחינות מעשיות להפעלת עגורן צריח. בתום חקירה סמויה שנוהלה עולה כי האיש העביר בטסטים את נבחני מפעילי עגורן, תוך שהוא מצוי בניגוד עניינים וקבלת שוחד כספי בתמורה לכך.

במשטרה מציינים כי מנופאי העובר בהצלחה מבחן מעשי, זכאי לרישיון להפעלת עגורן צריח, כלי שהפעלתו טומנת בחובה סיכון לעובדים באתרי הבנייה ועוברי האורח.

מדובר במעצרים שהתבצעו בתום חקירה סמויה והיא חלק מהפעילות שמנהלים ביחידת 'פלס' על מנת להילחם ברשלנות הפושעת של כלל הקבלנים בתחומים השונים הפועלים באתרי בניה בארץ.

מדובר בתופעות רשלנות הגורמות לתאונות עבודה אותם היחידה חוקרת וחושפת עבירות פליליות המשיקות לתחום ומגלה עבירות המשפיעות באופן ישיר על תחום הבטיחות בבנייה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות