נסגר התיק כנגד אחת האימהות שנחשדו בתקיפת מורה

בספטמבר האחרון טענה מורה מבית ספר תיכון ידוע בבאר שבע כי אמא של תלמיד תקפה אותה לעיני התלמידים * כעת החליטה המשטרה לסגור את התיק כנגדה מבלי שיוגש נגדה כתב אישום * "הסיפורים על אלימות זו בדיה אחת גדולה".
אייל חן |

לפני כארבעה חודשים, בתחילת שנת הלימודים הנוכחית, רעשה המדינה כולה לאחר שמורה מבתי הספר בבאר שבע פרסמה פוסט בפייסבוק בו טענה כי האמא תקפה אותה. "היום חוויתי אלימות באמצע שיעור לעיני כל התלמידים, כתבה בפוסט שזכה למאות שיתופים ותגובות, "נכנסה לאמצע שיעור שלי בכתה ז' ותקפו אותי באלימות ואיומים ליד כל תלמידי הכתה שהיו מבוהלים והמומים".

מיד עם הגשת התלונה נעצרה ונחקרה האם בתחנת המשטרה לאחר שהמורה הגישה תלונה כנגדה, והסיפור נפוץ לכל עבר – כתבות רבות בכלי התקשורת המובילים בארץ, ראיונות, כותרות מפוצצות, ואפילו ארגון המורים השבית למשך שעה את הלימודים בבתי הספר.

אלא שכעת נודע כי לאחר חקירת המשטרה הוחלט שלא להגיש כתב אישום כנגדה ולסגור את התיק, וזאת מהסיבה כי לא נמצאה כל ראיה לטענותיה על עף שלדבריה המקרה אירע "לעיני התלמידים".

https://www.facebook.com/asafsayadalaw/videos/650392388700767/

עו"ד אסף סיידה המייצג את האמא סיפר לאחר ההחלטה: "מדובר בסך הכול בדין ודברים בין מורה להורים שעלה מעט לטונים גבוהים. השמועות והסיפורים על אלימות כלשהי מצידה של מרשתי זו בדיה אחת גדולה. כל המקרה הזה יצא מפרופורציה לחלוטין , מרשתי הינה אם מסורה לילדיה שמהר מאוד בשל הכפשת שמה הפכה ללעג בבית הספר של ילדיה ובשכונה בה מתגוררת, מרשתי בשל האשמות הקשות והכוזבות נמנעה חודשים ארוכים מלצאת מביתה , אני שמח שגלגלי הצדק פעלו במקרה זה".

עו"ד אסף סיידה עומד בראש המשרד והנו בעל עבר עשיר בתחום העשייה הציבורית שימש כמנהל אגף במשרד ראש הממשלה ומנכ"ל הרשות לפיתוח הנגב.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות