כתבי אישום חמורים נגד שני גברים מכים בדרום

אירועי אלימות במשפחה הפכו למרבה הצער, לאירועים שכיחים, כאשר מדי יום מתקבלות בתחנות המשטרה תלונות נגד גברים מכים. גם היום הוגשו כתבי אישום נגד שני גברים
נעמה כהן |

היום הוגשו לבית המשפט המחוזי בבאר שבע שני כתבי אישום נגד נאשמים בגין ביצוע עבירות אלימות במשפחה וכן בקשה לעצור אותם עד לתום ההליכים.

כתב האישום הראשון שהוגש היה נגד גד שלמה פרץ, בן 62 שאיים על גרושתו ועל בנו בן ה-20 והצית לפני כשבועיים את דירתה בבאר שבע, זאת על רקע סירובה לחזור לחיות ביחד. על פי כתב האישום, פרץ הגיע לפני כשבועיים לדירה כשהבן שהה בה ואיים עליו באמצעות סכין. כתוצאה מאיומיו של הנאשם וחששו לחייו, קפץ הבן ממרפסת הדירה למרפסת של דירה אחרת בקומה השישית בבניין, וכתוצאה מכך נפצע קשה.

לאחר מכן, נעל הנאשם את הדירה, נכנס לחדר השינה של המתלוננת והצית את המיטה ואת הציוד שהיה מונח מעל לארונית מול המיטה. האש התפשטה בכל הדירה וחלק ממנה נשרף כליל. כתב האישום מייחס לפרץ ביצוע עבירות של הצתה, חבלה חמורה, איומים והסגת גבול כדי לעבור עבירה. בבקשה למעצר עד לתום ההליכים, מציינת הפרקליטות, כי לפרץ יש עבר פלילי מכביד של 41 הרשעות קודמות, במגוון עבירות וביניהן עבירות רכוש, השגת גבול פלילית, איום, סמים, תקיפה, כליאת שווא ועוד. עוד עולה כי פרץ בתחילה טען שנרדם במיטה עם סיגריה, אולם בהמשך טען שרצה להתאבד והיה תחת השפעת סמים. "פרץ שהיה אובססיבי לגבי המתלוננת, נכנס לדירה, איים על בנו, הצית את הדירה, תוך יצירת סיכון עצום לעצמו ולדיירי הבניין. מעשיו גרמו הרס רב לדירה ומדובר במסוכנות ברמה הגבוהה ביותר", נכתב בבקשת המעצר עד תום ההליכים.

במקרה השני, נאשם יורי נבז'ין, בן 49 מאופקים, כי תקף את בת זוגו באמצעות סכין גדולה, תוך איומים על חייה ופצע אותה בצווארה, זאת על רקע של קנאה והסירוב של המתלוננת להמשיך להיות בזוגיות עמו. כמו כן, במסגרת חקירתו של הנאשם במשטרת אופקים, עת הנאשם והמתלוננת שהו יחד בחדר החקירות והמתינו לעריכת העימות בינהם, ביקש הנאשם מהמתלוננת מספר רב של פעמים לסרב לעריכת העימות או למסירת עדות, וזאת תוך שהוא מזהיר אותה שאחרת הוא צפוי לעונש של עשר שנות מאסר, אך המתלוננת סירבה.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, איומים, החזקת סכין שלא כדין והדחה בחקירה. גם אותו ביקשה הפרקליטות לעצור עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות