צעיר בן 19 מכפר קאסם יואשם במעורבות בירי מקלצ'ניקוב על משאית אותה ניסה לשדוד עם אחר, תוך כדי נסיעה

זאת בעקבות הצהרת תובע שהוגשה השבוע לבימ"ש השלום בפתח תקווה, בדבר כוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו
ציון חן |

מדובר באירוע שהתרחש לפני כחודש בצהרי היום, לו היו עדים עשרות נהגי רכבים אחרים אשר נדהמו למצוא את עצמם נוכחים בעיצומו של אירוע שנראה כאילו לקוח מצילומי סידרת פשע, במהלכו בוצע ירי אוטומטי מתוך רכב נוסע על משאית שנמלטה מהיורים.

מפרטי המקרה עולה כי בתאריך 14.1.20 סמוך לשעה 15:00, החלו להתקבל דיווחים למוקד החירום 100 של המשטרה, על ירי מרכב פרטי לעבר משאית, והכל תוך כדי נסיעה בכביש 5.

מחקירת האירוע עולה כי נהג המשאית אשר הגיע מכביש 5 לכניסה הדרומית לכפר קאסם, הבחין ברכב ולידו אלמוני רעול פנים שירה לעברו. הנהג מיהר להימלט מהמקום ויצא לכיוון כביש 444, כשהרכב הפרטי רודף בעקבותיו לכיוון כביש 6. כל זה קורה, כאשר בכל הזמן הזה הכביש עמוס ברכבים. אך יושבי הרכב הפרטי מתעלמים מהסכנה של פגיעה גם בחפים מפשע, וממשיכים לבצע ירי מאסיבי מהרכב אל עבר המשאית.

אזרח שהבחין בשוטר שעמד במחלף חורשים, הפנה את תשומת ליבו לאירוע, והשוטר פתח במרדף אחרי הרכב היורה שנמלט לכיוון ג'לג'וליה. בשלב מסוים נעצר הרכב היורה, ושני יושביו החלו להימלט רגלית מהשוטר אשר דלק אחריהם. בתום המרדף הרגלי, הצליח השוטר לעצור כאמור את אחד מהם, כשהאחר נמלט מהמקום.

במהלך בריחת הרכב הושלכו ממנו מספר פריטים ובסריקות של השוטרים במסלול הבריחה, אותר רובה סער מסוג קלצ'ניקוב. בדיקת מעבדה וחו"ד מעבדת נשק, קשרה בין הרובה שאותר לבין הירי. עוד העלתה החקירה, כי על הרכב הודבקו לוחיות רישוי מזויפות שנגנבו ביום 27.12.19 מרכב שחנה בבי"ח בלינסון.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות