תושב ירושלים עיצב את ביתו לנוחות פעילותו העבריינית

על פי חשד חוקרי משטרת ירושלים האיש הסתיר רימונים במשקופים ובחדר הילד החביא כוורת של זיקוקים בתנור הוא הסתיר אקדח עם מחסנית
אייל חן |

הרבה מאמץ מושקע כדי לעצב את הבית ולבחור רהיטים ומוצרי חשמל שיתאמו בדיוק לטעם ולצרכים של דירי הבית. אולם תושב ירושלים החליט לעצב ולבחור רהיטים שלא רק יקלעו לטעמו האישי ולטעם בני משפחתו אלא הוא על פי חשד המשטרה בחר ברהיטים ובעיצוב הבית שיתאים לפעילותו העבריינית.

בפעילות ממוקדת של משטרת ירושלים בעקבות מידע מודעיני שהגיע למשטרה הביאה הלילה למעצרו של תושב מזרח ירושלים שהפך על פי החשד את ביתו למחסן תחמושת שכלל נשק, מטען נפץ ורימוני הלם שהוחבאו במקומות שונים בביתו.

בפעילות הלילה, הגיעו בלשים, לוחמי מג"ב ויחידת הכלבנים של המשטרה לביתו של החשוד בן 48 ובחיפוש שערכו איתרו בתוך אחד ממשקופי הדלתות בבית 2 רימוני הלם, בחדר הילדים אותרו 2 כוורות זיקוקים ובמכשיר חשמלי אותר נשק מסוג אקדח FN ותחמושת. עוד אותרה 'חבילה' שעל פי החשד מכילה חומר נפץ, שהועברה לטיפול חבלני המשטרה.

החשוד נחקר בחשד להחזקת אמצעי לחימה, והיום יובא להארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים.

על פי נתונים שפירסמה היום המשטרה, כי במסגרת הלחימה שלה בתופעת אמצעי הלחימה הלא חוקיים במגזר הערבי, עולה: במהלך 2019 תפסה המשטרה למעלה מ- 4,700 פריטי אמל״ח לא חוקיים, בהם למעלה מ- 1,300 רובים ונשקים מסוגים שונים, 275 רימונים מסוגים שונים, תחמושת, מטענים, חלקי נשק חומרי חבלה ועוד – מרביתם נתפסו ביישובי החברה הערבית. במשטרה ממשיכים בימים האחרונים להגביר את הפעילות סביב איתור אמצעי לחימה במגזר הערבי וזאת בנסיון למנוע אירועי אלימות נוספים במגזר הערבי בישראל. במשטרה מניחים כי זמינות כלי נשק וחומרי חבלה מביאה איתה לעליה ברמת האלימות ברחוב הערבי בישראל.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות