תיעוד: להיות פושע דורש לא מעט שעות עבודה

לפעול בלילה, בסופי שבוע ואפילו בחגים- לא פלא שאחת לזמן מוצאים בעלי בתים את הפורצים כשהם ישנים במיטה בחדר השינה או על הכורסא בסלון הבית אליו פרצו
אייל חן |

בסוף שבוע שעבר ,הוגש כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים נגד הנאשם נתין זר מסודן שפרץ לדירה ברמת גן ונרדם בתוכה. דיירי הבית הבחינו כי הפורץ יצר אי סדר בבית לגם מבקבוק יין ולבסוף נרדם להם בחדר השינה. השוטרים אף הספיקו לתעד בעזרת מצלמת הגוף את הנסיון שלהם להעיר את הפורץ העייף רגע לפני שהניחו על ידיו את האזיקים.

ראשיתו של האירוע לפני עשרה ימים עם קבלת דיווח במוקד 100 של משטרת תל אביב בדבר אדם שהתפרץ לדירה, שתה בקבוק יין ונרדם בחדר השינה.

מצ"ב סרטון. קרדיט צילום: דוברות המשטרה

שוטרי סיור של משטרת מרחב דן שהגיעו למקום עצרו את הנאשם בן 32 תושב זר מסודן. במשך רגעים נאלצו השוטרים להשקים את הפורץ שנרדם במיטה רק לאחר שהתעורר מופתע לנוכח השוטרים מולו הונחו על ידו האזיקים. הפורץ ניסה להסביר לשוטרים כי רק ישן במקום ואילו השוטרים הסבירו לו כי הוא עכשיו מוזמן לתחנת המשטרה שם נחקר ואחר כך נותר לו זמן פנוי לנוח ולישון.

מעצרו של הנאשם הוארך בבית המשפט ועם סיום החקירה והשלמת מלאכת איסוף הראיות, הוגש ביום רביעי על ידי יחידת התביעות המשטרתית כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים המשפטיים.
״משטרת ישראל תמשיך במאבקה הנחוש והבלתי מתפשר נגד עברייני רכוש המהווים איום לבטחון התושבים ורכושם. המשטרה תמשיך לפעול להגברת הביטחון של האזרח הנורמטיבי שומר החוק״ אמרו במשטרת מרחב דן.

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות