חצי מיליון שקלים פיצויים לרוכב אופנוע שנפגע בתאונת דרכים

רוכב אופנוע, בשנות ה-20 לחייו, שנפגע חבלות אורטופדיות, בתאונת דרכים עם קורקינט חשמלי במרכז הארץ, פוצה על ידי חברת הביטוח בכחצי מיליון שקלים, זאת לאחר שעורך הדין ארז שרעבי, אשר ייצג את הנפגע הגיש תביעה לבית המשפט, כנגד מבטחת האופנוע.
מעיין לביא |
המתקן משמש כעריסה לטלפון הנייד. אילוסטרציה shutterstock
אופנוע. ארכיון

על פי התביעה רוכב הצעיר אופנוע ובמהלך הנסיעה אירעה תאונה כפי שקורה לא פעם לרוכבי אופנוע וכתוצאה מכך התהפך עם האופנוע ונחבל קשות בכל חלקי גופו.

ממקום התאונה פונה הצעיר באמבולנס, לבית החולים שם אובחן, בין היתר, כסובל משבר מרוסק בעצם הבריח, שבר באמה, ועוד חבלות בגופו. לאחר הטיפול הראשוני פנה לבית החולים אחר שם אושפז ועבר ניתוח לשחזור וקיבוע השבר ביד ובתום שבוע שוחרר עם חופשת מחלה של כחודש וחצי.

לאחר זמן מה, אושפז הצעיר בשנית ועבר ניתוח נוסף לשחזור וקיבוע השבר המרוסק בעצם הבריח. וכעבור מספר ימים שוחרר להמשך טיפול ומעקב וחופשת החלמה של חודש.

בתביעה כתב עורך דין ארז שרעבי: " מאז שחרורו, מטופל התובע במרפאות בית החולים וקופת חולים, בין היתר בשל כאב, הגבלות תנועה, חוסר תחושה וזרמים בכתף ויד ימין. כאבי צוואר וגב ומגבלות בתנועה, ירידה חדה במצב הרוח, קשיי שינה ופלאשבקים של התאונה. למרות הטיפולים הרבים שעבר, לא חל שיפור משמעותי במצבו של התובע והוא נותר סובל. עקב מצבו של התובע ולאור טענתו כי נותר נכה לצמיתות עותר התובע למינוי מומחים רפואיים להערכת נכותו".

תאונת עבודה
עוד צוין בתביעה, כי הביטוח הלאומי לא הכיר בתאונה כתאונת עבודה ולפני התאונה היה הצעיר בתחילת דרכו בשוק העבודה ועבד כעובד כללי.
מאז התאונה ובשל מגבלותיו הנובעות ממנה, לא שב התובע לכל עבודה ונגרמה ותגרם לו פגיעה משמעותית ביותר בכושר השתכרותו ויפגעו סיכויי השתלבותו בשוק העבודה ומגוון העבודות בהן הוא יהיה כשיר לעבוד הצטמצם משמעותית.

עו"ד ארז שרעבי

כאמור, לאחר הגשת התביעה לבית המשפט, על ידי עו"ד ארז שרעבי ממשרד עורכי הדין שרעבי נאורי סנדלר, הסכימה חברת הביטוח לפצות את הנפגע בסכום כולל של כחצי מיליון שקלים.

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות