המשטרה סבורה כי הצליחה אתמול לסכל מעשה רצח אשר תוכנן כפעולת נקם בכפר טורעאן בגליל

השוטרים ניהלו מרדף לקוח מהסרטים בסימטאות הכפר כאשר בשלבים מסויימים של המרדף נאלצו בלשי המשטרה לבצע ירי באוויר במטרה לעצור חשוד שהיה חמוש ברובה ונמלט מפניהם
אייל חן |

במהלך האירוע הלילה בכפר טורעאן עצרו שוטרי מרחב העמקים שלושה חשודים בביצוע ירי. המעצר התאפשר לאחר מארב, מעקב רכוב ומרדף רגלי מלווה ביריות שביצעו השוטרים בשטח.

הארוע החל אתמול בשעות הלילה, לאחר ששניים מהחשודים נצפו יורים בנשק ומייד אחר כך הם נצפו על ידי בחשי המשטרה כשהם עולים על רכב בו המתין להם החשוד השלישי.

כוחות המשטרה עקבו אחר הרכב בו נסעו החשודים וחסמו אותו, באחד הרחובות בכפר בשלב הזה אחד החשודים ניסה להימלט מהשוטרים בעודו אוחז בנשק מסוג M16. מיד התפתח מרדף רגלי אחריו כאשר בשלב מסויים נדרשו השוטרים לבצע ירי באוויר. רק לאחר מרדף רגלי ארוך הוא נעצר.
שני החשודים האחרים נעצרו ברכב בו נסעו.

על פי החשד של המשטרה הירי בוצע במסגרת ״ניסוי כלים״ שביצעו שלושת החשודים ככל הנראה לפני פעולת נקם אותה תכננו החשודים לבצע כבר הלילה במשטרה סבורים כי סוכל פגיעה ואף רצח נוסף בעקבות פעילות השוטרים.

בכפר טורען פועלים כוחות משטרה רבים כבר מספר חודשים בעקבות סכסוך בין משפחות על רקע תוצאות הבחירות המקומיות האחרונות בכפר.
הסכסוך כבר הביא לנרצח ופצוע קשה, המשטרה אף הקימה מפקדה זמנית בכפר על מנת למנוע ארועי אלימות נוספים.
3 החשודים תושבי טוראען בשנות ה-20 לחיהם יובאו הבוקר לבית משפט השלום בנצרת לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.

במשטרה אומרים כי מעצרם של החשודים בירי, שנתפסו על חם, מצטרף לשורת מעצרים של חשודים שליבו את האלימות בכפר. ובמשטרת מרחב העמקים מקווים כי המעצרים הלילה יצרו הרתעה בשטח ותוריד את רמת המתיחות בכפר.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות