יש הרבה דרכים לפתור סיכסוכים עם הבוס במקום העבודה…

תושב סח'נין שהסתכסך עם מעסיקו, החליט ללכת כמה צעדים רחוק מדי כדי לפתור את הסכסוך שלו עם מעסיקו וללמד את המעסיק לקח
אייל חן |

אבל ערנות של שכני המעסיק עשוי להוביל לכך שהעובד יכול לשכח לשנים רבות ממקום העבודה שלו. העובד בן 20 נעצר בעת שניסה להצית את רכבו של הבוס שלו. השכנים שהבחינו בו כשהוא בשעת מעשה תפסו אותו והזעיקו את המשטרה. אתמול הוגשו כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

האירוע התרחש לפני כעשרה ימים בעיר סח'נין, בסמוך לשעה 01:30 לפנות בוקר הבחינו אזרחים שהינם שכניו של המעסיק בחשוד מחזיק בידו בקבוק ובתוכו נוזל כשהוא בסמוך לרכב ופניו מכוסות בכובע גרב שחור. האזרחים שהבינו שמשהו אינו כשורה, תפסו את החשוד והזעיקו את המשטרה שהגיעה למקום והשוטרים עצרו את החשוד.

עם מעצר החשוד נפתחה חקירה במשטרת מרחב אשר ממנה עלה כי לחשוד סכסוך הנוגע לחוב כספי של כאלף ש"ח עם מעסיקו. עוד עלה מהחקירה כי ביום האירוע, החשוד ביחד עם חברו הקטין הגיע בסמוך לרכב המתלונן במטרה להציתו כשהוא מסתיר את פניו וברשותו בקבוק עם חומר דליק ואולם בזכות עירנות האזרחים נתפס החשוד בטרם הספיק להצית את הרכב. ברשותו נתפסו כובע גרב שחור כפפות מיכל דליק .

מעצר החשוד הוארך כמה פעמים בימים האחרונים בבית המשפט השלום בעכו ואתמול הוגשו כנגדו על ידי פרקליטות מחוז חיפה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בבית משפט המחוזי בחיפה.
עבירת ההצתה נחשבת לאחת מהעבירות המסוכנות והחמורות ביותר, בספר החוקים הישראלי בשל הסכנה הקיימת לנפש ולרכוש, מה שעומד מאחורי זה העובדה כי האש עלולה מטבעה להתפשט ולכלות רכוש רב ואף לגרום לפציעות ולמוות.

במשטרה שיבחו על שיתוף הפעולה עם האזרחים שסייע בלכידת החשוד מה שאיפשר בסופו של ההליך להביאו לדין.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות