גם השנה: עו"ד אבי חימי בראש הדירוג של Dun's 100

כמו בשנים קודמות, הסנגור הוותיק ממשיך להוביל את טבלת הדירוגים היוקרתית ולבלוט בקרב עוה"ד הפליליים בישראל, גם לאחר שנבחר לעמוד בראש לשכת עוה"ד 
דנה לווינסקי |
עו"ד אבי חימי

עו"ד אבי חימי, המכהן כראש לשכת עוה"ד, נבחר גם השנה כעורך הדין המוביל בתחום הפלילים במסגרת דירוג Dun's 100 היוקרתי. חימי מוביל את טבלת הדירוג זה מספר שנים ברציפות כפרקליט הבולט בתחום.

חימי ממשיך לעסוק בתיקים פליליים, גם לאחר שנבחר לעמוד בראש לשכת עוה"ד לפני למעלה משנה וקוצר פירות בשני המסלולים.

חימי, פליליסט ותיק, הוא בעל משרד עוה"ד המתמחה בתחום הפלילים שהוקם בשנת 1990. משרדו נחשב לאחד המשרדים המובילים בצמרת המשפט הפלילי. המשרד מונה 3 עוה"ד העובדים לצידו של עו"ד חימי. המשרד מעניק ללקוחותיו שירותים משפטיים מגוונים, החל מייעוץ שוטף ומעורבות טרם חקירת הרשויות, דרך ליווי בהליכי המעצר, ייצוג בהליכי שימוע טרם הגשת כתב אישום וכלה בניהול התיק בערכאות המשפטיות.

לצד עבודת המשרד, נבחר חימי לעמוד בראשות לשכת עוה"ד בפברואר 2019 כראש הלשכה הזמני, בעקבות פרישתו של אפי נווה. בבחירות שהתקיימו ביוני 2019 הוא נבחר לאחר שגבר על עו"ד ציון אמיר שהתמודד מולו.

_____________________________________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%90%d7%91%d7%99-%d7%97%d7%99%d7%9e%d7%99

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות