הישראלי המכוער: משטרת מחוז המרכז מנהלת מצוד אחר ״ הישראלי המכוער והאלים״

המשטרה מנהלת מצוד אחר ״ הישראלי המכוער והאלים ״ שהתפרע באוטובוס אגד בקו 190. פורסמה הודעה בה היא מבקשת את עסקת הציבור באיתור הנוסע החשוד בתקיפה ובהתפרצות
אייל חן |

סרטון שצילם אחד הנוסעים ואשר עלה לרשתות החברתיות מתעד לכאורה את הנוסע כשהו מאיים ואף דוחף את נהג האוטובוס וכן מאיים ודוחף על פי החשד כמה נוסעים בהם חייל לבוש במדים.
הסרטון גרם לזעזוע ובהנהלת אגד מיהרו להגיש ביום שישי בבוקר תלונה במשטרת ראשון לציון על האירוע. דובר אגד רון רטנר אמר כי מדובר באירוע חמור ואלים וכי נהג האוטובוס פעל בצורה הטובה ביותר.

בהודעה שפירסמה המשטרה לפני הצהריים נאמר:

״משטרת ישראל מבקשת את עזרת הציבור באיתור חשוד בתקיפה של נהג אוטובוס אגד בקו 190 מראשון לציון לתל אביב, ביום חמישי האחרון 23/1/20 בשעות הצהריים.
החשוד עלה לאוטובוס בתחנה ברחוב משה דיין בראשון לציון ותועד על ידי נוסעים באוטובוס כשהוא מקלל את הנהג ותוקף אותו ולאחר מכן נמלט מהמקום.
כל היודע פרטים אודות החשוד מתבקש לדווח למוקד 100 של משטרת ישראל או לתחנת המשטרה בראשון לציון בטלפון 039609444.״

המשטרה אף פירסמה את תמונות החשוד כפי שצולם בסרטון

הישראלי המכוער: לפני שעה קלה הסגיר החשוד בתקיפת נהג האוטובוס בקוו 190 את עצמו לידי חוקרי משטרת ראשון לציון. הוא נעצר לחקירה ומחר הוא יובא לבית המשפט בראשון לציון והמשטרה תבקש להאריך את מעצרו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות