צעיר בן 25 נורה למוות בישוב הבדואי אל סייד שבנגב

כל הנסיונות להציל את חייו של הצעיר כשלו ומותו נקבע. חוקרי מרחב נגב של המשטרה איתרו את זירת הרצח וצוותי המעבדה לזיהוי פלילי החלו באיסוף ממצאים בזירה
אייל חן |

הצעיר הובל למרפאה בישוב תל שבע הסמוך וכל הנסיונות של צוות המרפאה וצוותי מגן דוד אדום להציל את חייו כשלו ומותו נקבע.

במשטרת המחוז הדרומי התקבל בשעות הבוקר דיווח על אירוע ירי ביישוב אל סייד ופציעתו של אדם. זמן קצר אחר כך הגיע דיווח ממרפאה בתל שבע על כך שהובא אליהם צעיר בן 25 כשהוא ירוי ופצוע באורח אנוש. שוטרים הגיעו לשתי הזירות למקום בו נורה הצעיר על פי הדיווח הראשון ולמרפאה שם כבר נאלצו לקבוע את מותו של הצעיר.

שוטרים פתחו בסריקות וחקירת האירוע. ההנחה הראשונית של חוקרי המשטרה כי מדובר ברצח על רקע סיכסוך פלילי.
בתם הערכת מצב של פיקוד המחוז הדרומי במשטרה הוטלה החקירה על היחידה המרכזית במרחב הנגב.

הרצח הבוקר הוא החמישי מתחילת השבוע שעבר בישראל.
על פי נתוני המשטרה מאז תחילת השנה שהחלה לפני פחות מחודש הרצח הבוקר הוא החמישי במגזר הערבי. כאשר בשנת 2019 נרשם שיא באירוע הרצח במגזר הערבי והוא עמד על 94 מקרי רצח מה שהוביל את המשטרה לנסות ולהילחם ברמת האלימות בחברה הערבית במבצעים משטרתיים בתוך הישובים הערבים נגד מחוללי פשיעה וכן בפעילות אגרסיבית לאיתור אמצעי לחימה בקרב גורמים עבריינים במגזר של ערבי ישראל.

למרות העליה בתפיסות כלי הנשק והמבצעים המשטרתיים נראה כי המשטרה ומערכת אכיפת החוק לא מצליחים לעצור את רמת האלימות בחברה הערבית ולבלום את מקרי הרצח במגזר.

צילום אחמד אבו סוויס

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות