5 אפליקציות ניהול שכל עורך דין צריך להתקין

כל עורכי הדין ששוחחנו איתם מכירים את ההרגשה ש-24 שעות ביממה כבר מזמן אינן מספיקות. ניהול זמן אפקטיבי ורתימת הטכנולוגיה לצידנו, עושים את ההבדל בין יום עבודה פורה לכזה שלא ברור על מה בזבזנו את הזמן.
מערכת אוביטר |
אפליקציות שעורכי דין חייבים

בין האמצעים שהקלו ושינו סדרי עולם בעבודה משפטית של אנשי מקצוע בכלל, ועורכי דין בפרט, במהלך השנים האחרונות, נמנה הסמארטפון. הבשורה שהביא עימו הטלפון החכם, היא למעשה, הקטנה של המחשב האישי והתאמתו לגודל כיס כך שניתן לשאת אותו לכל מקום.

בשביל שתוכלו לנצל את הסמארטפון שלכם בצורה הטובה ביותר בענייני עבודה, יצאנו לחפש עבורכם מהן האפליקציות שהן בגדר חובה לכל עו״ד מתחיל או ותיק. להלן ממצאנו:

 

סריקת מסמכים

כמי שמבלים לא פעם שעות ארוכות בפגישות ובדיונים משפטיים, הנגישות של סורק מסמכים היא הכרחית וגם נדירה, כן בדיוק נכנסת לתמונה אפליקציית  CamScanner.

מעבר ליכולתה לצלם את המסמכים טרם שליחתם, היא יכולתה להמיר אותם לקובצי pdf ולערוך אותם בצורה ידידותית כך שתוכלו להסיר את החלקים המיותרים בתמונה, כמו האצבעות שלכם שאוחזות בדף או הרקע של השולחן שעליו ביצעתם את הצילום

דירוג אוביטר 9/10

הורדה לאייפון               הורדה לאנדרואיד

חתימה על מסמכים

חייבים להחתים עכשיו על יפוי כח? לאשר תצהיר? הלקוח נמצא מולכם ואתם לא במשרד? האפליקציה הבאה, מאפשרת לכם לעשות הכל באמצעות הנייד.

מעלים את המסמך לאפליקציה ומחתימים את האדם שמולכם באמצעות מסך המגע של הטלפון החכם.

מה שאומר שאינכם צריכים יותר להדפיס שלל ניירת ובאמצעות האפליקציה, תוכלו לארגן את כל המסמכים באופן דיגיטלי ונוח.

דירוג אוביטר 8/10

הורדה לאייפון               הורדה לאנדרואיד

Any.do   ניהול משימות אינטואיטיבי

האפליקציה הישראלית המעוטרת נחשבת בעייני רבים לידידותית וליעילה ביותר באינפלציית הפתרונות לניהול משימות. וידידותיות היא לא רק בונוס נחמד. קלות השימוש משליכה באופן ישיר על תדירות ומגוון השימושים, ובעצם עד כמה האפליקציה תשמש עבורכם כפרטנר. ו-Any.do בהחלט עומדת בקריטריונים האלה.

דירוג אוביטר 9/10

הורדה מהאתר https://www.any.do/

הירשמו לניוזלטר שלנו:

תודה על הרשמתך

כל הזכויות שמורות לאתר אוביטר | תקנון

הצטרפו לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו עורכי דין למען עורכי דין בוואטסאפ

 
 

חיוב לפי שעות

חלק גדול מעורכי הדין בישראל מחייבים את לקוחותיהם לפי שעות, אבל גם לא רק הם זקוקים לאפליקציה המעולה הזו, גם עורכי דין שרוצים לבדוק את הפרודוקטיביות שלהם, Toggl היא האפליקציה, בה' הידיעה.

האפליקציה מאפשרת לעקוב אחר שעות העבודה עבור לקוחות שונים, לייצא דוחות ולהתממשק לאפליקציות ניהול פרויקטים מוכרות. Toggl

חינמית לצוות של עד חמישה אנשים. השדרוג יאפשר לכם לשתף מספר בלתי מוגבל של אנשי צוות, להוסיף עלויות שעתיות, תתי-פרויקטים ועוד, תמורת 5$ למשתמש לחודש.

דירוג אוביטר 9/10

הורדה מהאתר https://toggl.com/

Jumbo

הכירו את ג'מבו (Jumbo), אפליקציה חדשה במרכזה סייען שמסוגל לשלוט עבורכם בהגדרות הפרטיות של אתרים כפייסבוק, טוויטר, גוגל, שירותי אמזון ועוד. האפליקציה מבטלת במידה רבה את הצורך לנבור בתפריטים של החברות ולנטרל את רכיבי המעקב. האפליקציה חינמית

דירוג אוביטר 8/10

והושקה ל-iOS, כשגרסת אנדרואיד צפויה להגיע בקרוב.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות