אישום: דרס למוות אדם מבוגר שחצה במעבר חציה

אלברט לוי, צעיר בן 28 מבת ים צעיר דרס לפני מספר חודשים אדם מבוגר, בן 64, שחצה את הכביש במעבר חציה וכעבור חודש הולך הרגל מת מפצעיו בבית החולים
מעיין לביא |

היום, פרקליטות מחוז ת"א, הגישה נגד הנהג כתב אישום לבית משפט השלום לתעבורה בעיר, בגין גרימת מותו ברשלנות של צבי שירי ז"ל.

על פי כתב האישום, בחודש ספטמבר האחרון, בשעות הערב, נהג לוי ברחוב יפת ביפו, לכיוון מעבר חצייה בכביש זה. אותה העת, הגיע אל הצומת שירי ז"ל, והחל לחצות את הכביש במעבר החצייה, מימין לשמאל, בכיוון נתיב נסיעתו של הנאשם. לוי הגיע עם רכבו אל מעבר החצייה, המשיך בנסיעה רציפה בכביש, ופגע בעוצמה עם חזית הרכב במנוח, אשר חצה את הכביש במעבר החצייה. צוות מד"א פינה את שירי בבהילות אל בית החולים, כשהוא סובל מנזק רב מערכתי הכולל פגיעת ראש ושברים בגפיו. החל ממועד תאונת הדרכים היה המנוח מאושפז בבית החולים. במהלך תקופת אשפוזו, חלה התדרדרות במצבו, וזאת עד למועד פטירתו כחודש לאחר תאונת הדרכים.

כאמור היום הוגש נגד לוי, כתב אישום בגין גרימת מוות ברשלנות וכן בקשה לפסילת רשיון הנהיגה של הנאשם, עד תום ההליכים. "אופן נהיגתו של המשיב – אשר נהג ברכבו ברשלנות, בקלות ראש ובחוסר תשומת לב לחיי אדם, עת התקרב למעבר חציה מבלי שהאט את רכבו ולא אפשר למנוח לעבור בבטחה את מעבר החציה – מעידים כי המשך נהיגתו מהווה סכנה ממשית לציבור המשתמשים בדרך", נכתב בבקשה, "מסוכנות המשיב מתעצמת, נוכח העובדה שהמשיב אף מציין כי לא הבחין בהולך הרגל בסמוך למעבר החציה, ומכאן שלא היה מרוכז בדרך, עובר להתקרבותו למעבר החציה".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות