בעל הצימר לא הסכים להחזיר עוד 500 שקלים וזכה לשיימינג

אי הסכמתו, גרמה כך על פי תביעה שהוגשה לבית משפט השלום בעכו, לשיימינג נרחב ברשתות החברתיות. כעת בעל הצימר תובע את המשפחה ב-280 אלף שקלים
רונן לוי |

לפני כחצי שנה, ביצעה משפחה הזמנה לוילה לסוף שבוע באזור הגליל. 14 בני משפחה הגיעו לסוף השבוע ובין בעל הוילה והמשפה נסגר כי הם ישלמו 7000 שקלים על האירוח. על פי התביעה, מיד עם היכנסם למקום פנתה אחת מבנות המשפחה למנהל הוילה והתלוננה כי יש לכלוך ועובש בבריכה שבוילה. מנהל הוילה עדכן את בעל הוילה בתלונת הנתבעת וזה שלח את המנהל לנקות את הבריכה עם רובוט המיועד לניקיון קרקעית הבריכה. מנהל הוילה הגיע לווילה בשעה 8:00 בבוקר ולאחר בדיקה עדכן את בעל הוילה כי לא ראה כל לכלוך בבריכה אך בכל זאת הפעיל את הרובוט לניקוי הבריכה לשם וידוא ניקיון הבריכה.

מספר שעות לאחר מכן, התלוננו בני המשפחה כי במסילות של החלונות יש זבובים ועכבישים מתים. שוב שלח בעל הוילה את מנהל הוילה לנקות, הפעם את מסילות החלונות, וזה הגיע לוילה כעבור שעה ועשה כן. תלונות המשפחה על פי התביעה, לא הסתיימו בזאת, והיא המשיכה והתלוננה כי המיטה עליה ישנו היא ובעלה בלילה קרסה ונשברה תחת בעלה ששוקל לטענתה 100 ק״ג. לאחר בדיקה נמצא כי המיטה כלל לא קרסה אלא שדופן המיטה (ככל הנראה בצד בו ישן בעלה של הנתבעת) נשברה, אך המיטה נשארה במקומה ולא נגרם לה כל שבר. בסופו של דבר בני המשפחה החליטו לעזוב את הוילה לאחר שהות של כיום אחד בלבד.

נוכח אי שביעות רצונם של האורחים מהוילה, תלונותיהם והחלטתם לעזוב את הוילה לפני מועד סיום האירוח כתוצאה מכך, החליט בעל הוילה – להחזיר לאורחים סך של 3,000 ₪ ועדכן בכך את בני המשפחה. למרות זאת בני המשפחה התעקשו על קבלת זיכוי נוסף בסך של 500 שקלים ואף הטיחו בבעל הוילה כי הוא חייב להם סכום זה ״לפני פיצוי על תרמית והונאה״. בשל כך בעל הוילה החליט לחייב על כל הסכום, אולם ניסיונו של בעל הוילה לחייב את כרטיס האשראי שניתן לא צלח כיוון שהעסקה לא אושרה.

כבר באותו יום הנתבעת רשמה פוסט בפייסבוק בו רשמה בין השאר: "דיס דיס דיס המלצה. מקום מגעיל; יחס גרוע מצב סרטון. נמכר כאחוזה רמה של 2-3 כוכבים. מצרפת סרטון. לא להגיע. למי שמפריע לראות את הביזיון אשמח לשיתופים", וגם "אין לנו כח למלחמות. אם היה מציע אפילו חצי מחיר הנחה היינו יוצאים בשקט ולא מפרסמים. אבל בגלל חזירות; לקחת כסף מלא על חוויה כזו הוא ישלם בפרסום שלילי בכל הזדמנות. כשנחזור הביתה אעשה פוסט מסורר גם בדפים שלי וגם באינסטגרם".

על פי התביעה הפרסומים גרמו להשפלת בעל הוילה ועל פי התביעה: "אנשים אשר נחשפו לפרסומים לא ירצו להתארח בה. וברי, כי בפועל הפרסומים פגעו במשלח ידו של בעל הוילה בשל התהודה הגדולה לה זכו הפרסומים".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות