כתב אישום באשמת תקיפה נגד הסייעת מהגן של כרמל מעודה

הוגש כתב אישום נגד לירז נתן, בת 32, סייעת בגן של כרמל מעודה, "בייבי לאו", כתב האישום מייחס לה 8 מקרים של תקיפת קטין, ותקיפת חמישה פעוטות בגילאי שנה ושנתיים
אייל חן |

על פי כתב האישום, שימש גן משפחתון "בייבי לאו" בראש העין, כגן פרטי, אותו ניהלה כרמל מעודה, המיועד לתינוקות ולפעוטות בין הגילאים 3 חודשים עד 3 שנים. נתן, הועסקה במקום כסייעת, במשך שלוש שנים החל משנת 2016. מתוקף תפקידה ומפאת גיל הילדים בגן, הייתה נתן, שעה שנכחה בגן, אחראית על הילדים.

במהלך עבודתה בגן, תקפה הנאשמת 5 פעוטות בגן הילדים, בכך שהניחה רגליה על אחת הקטינות, הצמידה את גופה למזרן וסטרה על ידה, שילבה ידיהם של הקטינים בכוח רב, גררה אותם בחוזקה והטיחה אותם בעוצמה ברצפה; הושיבה קטינים בחוזקה על כיסאות כשגב חולצתם מולבש על משענת כיסא כדי למנוע תזוזתם. דבר שגרם לאחד הילדים להתפתל במשך 3 דקות כדי לקום מהכיסא, עד שהצליח להשתחרר מהכיסא אליו היה כבול.

במקרה אחר נתן העמידה ילדה, כשפניה מופנות לקיר, מבלי שתוכל להיתמך בדבר. זאת, למשך מספר שעות ובזמן שצפתה הקטינה בחבריה משחקים ואוכלים את ארוחת הבוקר שנמנעה ממנה. כתב האישום גם מייחס לה שהכתה ילד באמצעות מטלית ניקוי, אחזה בחוזקה בזרועו והטיחה אותו על מזרן, הכתה אותו בזרועו ומשכה את ראשו לאחור, תחבה בחוזקה פרוסת לחם לפיו של אחד הילדים ואף הטיחה פעוטה אל הקיר, גררה אותה והטיחה אותה על כיסא בעוצמה רבה, תוך שטלטלה אותה ואחזה בפניה בכוח. נתן גם משכה פעוט בזרועו לקצה השני של החדר והושיבה אותו על הרצפה בחוזקה.

בכתב האישום מצויין כי כתוצאה ממעשי התקיפה נגרמו לילדים מכאובים וליקויים גופניים, בין בשל עוצמת התקיפה, בין בשל העובדה שהמכאובים גרמו להם להתפתל ובין בשל מניעת אוכל מהם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות