נתין אריתראי שמתגורר כעת בכפר סבא יואשם היום בבית המשפט בפתח תקווה

נתין אריתראי תקף באלימות את שותפו לדירה והיכה אותו במוט ברזל בראשו. כתוצאה מהתקיפה אושפז ונותח המותקף. נגד החשוד הוגש כתב אישום ובקשה למעצר
אייל חן |

ביום שני השבוע התקבל במשטרת מרחב השרון דיווח על זיהוי חשוד שתקף יומיים קודם לכן את שותפו לדירה. מבדיקה ראשונית של המשטרה עלה כי הקורבן הותקף על ידי שותפו לדירה בשל וויכוח שפרץ בין השניים כחודש קודם לכן. חקירת המשטרה העלתה כי החשוד המתין לפנות בוקר ליציאת הקורבן מהבית ובעוד הקורבן צועד ברחוב, החשוד התנפל עליו ועל פי החשד תקף אותו במוט ברזל והיכה בו פעמיים בראשו. הוא המשיך לעשות זאת גם כשהקורבן ניסה להתגונן, החשוד הלם בו בעוצמה רבה באמצעות המוט.

על פי המשטרה כתוצאה מהתקיפה נגרמו לקורבן מספר שברים ביד ופצעים בראש והוא פונה על ידי צוות של מגן דוד אדום לקבלת טיפול רפואי בבית החולים מאיר, שם אושפז ואף הרופאים נאלצו לבצע ניתוח בידו.
כאמור בערבות מידע ביום שני החשוד, נתין אריתראי בן 42 שמתגורר בכפר סבא אותר ונעצר על ידי השוטרים.

מעצרו הוארך בבית המשפט השלום בפתח תקווה והבוקר הודיעה הפרקליטות כי בכוונתה להגיש נגדו כתב אישום בעבירה של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות וכן בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות