נגמר לו הכסף והחליט לשדוד חנות נוחות

״וואלה אני צריך כסף ואין עליי שקל״, כך תירץ תושב תל אביב, בן 41, ששדד תחנת דלק בסמוך לביתו בצפון תל אביב. היום הוגש נגדו כתב אישום
אייל חן |
פשיטת רגל חדלות פירעון פושט רגל

היום הוגש נגדו לבית משפט המחוזי בתל אביב, כתב אישום באשמת שוד בנסיבות מחמירות והפרקליטות מבקשת לעצור אותו עד תום ההליכים.

על פי כתב האישום, בשעות הערב לפני שבוע, הגיע הנאשם לתחנת דלק ברחוב דבורה הנביאה בתל אביב ונכנס לחנות הנוחות, הממוקמת בתחנה, כאשר בידו שקית ובתוכה סכין מטבח גדולה. הנאשם ניגש לעמדת הדלפק שבה עבד המוכרן ואיים עליו, בכך שאמר לו, בין היתר: "תפתח את הקופה ותביא לי את הכסף, אני לא צוחק, יש לך עשר שניות". המוכרן עצמו לא התייחס יותר מדי לנאשם וזה החליט לא לוותר ונכנס לתוך עמדת המוכרן תוך שהוא מתקרב אליו ואמר לו, בין היתר: "זה לא שלך, מה אתה רוצה לשחק אותה נינג'ה, פתח נו מה אכפת לך״.

גם לאחר ניסיונות השכנוע מצד הנאשם המוכרן סרב לפתוח את הקופה, או אז הוציא הנאשם את הסכין והפנה אותה לכיוונו של המוכרן בכוונה להפחידו ותוך כדי אמירות מאיימות, ״…תן לי ללכת לפני שאני עושה שטות, בבקשה לפני שאני עושה שטות״. כאשר המוכרן ראה את הסכין, הוא החליט שלא להסתכן, פתח את הקופה והנאשם נטל מממנה כסף מזומן בסך כולל של כאלפיים שקלים ועזב את המקום.

זמן קצר לאחר השוד, הצליחו השוטרים לעצור את הנאשם, זאת לאחר צפייה בסרטוני מצלמות האבטחה אשר תיעדו את כל אירוע השוד מהגעתו של הנאשם לדלפק, שמיעת אמירותיו המאיימות, וכניסתו לתוך הדלפק תוך כדי הפניית הסכין לכיוונו של המוכרן ונטילת הכסף מהקופה. במהלך מעצרו נתפסו כספי השוד עדיין בכיסו. בחקירתו הוא הודה במיוחס לו ואמר כי לא היו בידיו מזומנים ואז, במחשבה של רגע, החליט לבצע את השוד. כדי להסיר מעצמו עכבות אמר הנאשם לחוקרים שהוא בחר לשתות אלכוהול לפני השוד: "הכל אני שותה לא בחלתי באמצעים".

בבקשה למעצר עד תום ההליכים, נכתב כי כיוון הסכין לעברו של המוכרן, תוך שהנאשם מעיד על עצמו כי הוא עלול ״לעשות שטות״, מעידים על כך שאירוע זה היה קרוב להסתיים בתוצאות קשות אלמלא נכנע המוכרן לתביעותיו וכן מסוכנותו של הנאשם מומחשת באמירותיו בחקירה לגבי הקלות בה קיבל את ההחלטה לבצע שוד.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות