בהמשך לחקירת תאונת האוטובוס בכביש 40 בסמוך לנתב"ג שוחרר נהג האוטובוס למעצר בית

בית המשפט בראשון לציון לאחר חקירת תאונת האוטובוס בכביש 40 בסמוך לנתב"ג בה נהרגו ארבע נוסעי אוטובוס אגד ו12 נפצעו, הוראה לשחרר את נהג האוטובוס למעצר בית
מעיין לביא |

בתום דיון שנערך היום בבית משפט השלום בראשון לציון בעניינו של החשוד נהג האוטובוס, בן 44 מחיפה. החליט שופט המעצרים להוראות על שיחרור הנהג שעצור מאז קרות התאונה ביום ראשון בערב.

ההחלטה התקבלה לאחר ששופט בית המשפט המליץ על מתווה השחרור למעצר בית מלא. בהסכמת הצדדים, שוחרר כאמור החשוד למעצר בית בן חמישה ימים ובתנאים מגבילים.

חקירת התאונה נמשכת ואתמול פירסמה הודעה לציבור בו היא מבקשת לאתר את נוסעי קו 947 שיצא מירושלים לחיפה בשעה 18:00 וירדו בתחנות העצירה לפני קרות התאונה ליד נתבג. במשטרה מנסים להתחקות אחר פרופיל הנהיגה והתנהלות של הנהג מאחורי הגה האוטובוס לפני התאונה כדי להבין מה הגורם לסטיית האוטובוס מנתיב נסיעתו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות