הרוג ופצוע קשה בשתי תאונות עבודה באתרי בניה

פועל באתר בניה (תמ״א) באשדוד נהרג בעקבות קריסת מעלית. המשטרה עצרה את שני מנהלי העבודה. במקרה אחר נפצע תושב נס ציונה בן 70 שהתקין פרגולה במבנה מגורים.
רונן לוי |
אתר בנייה. ארכיון.

המקרה הראשון ארעה סמוך לשעה 8:25 בבוקר אז התקבל דיווח אודות מעלית בניין שקרסה באתר בנייה (תמ״א 38) ברחוב האשכול באשדוד.

כתוצאה נפגע אנושות פועל שעבד באתר וככל הנראה השתמש במעלית מדובר במעלית ארעית בהקמה.

צוותים של מד"א במרחב לכיש הגיעו מייד לזירה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מצאו את הפועל בן 39 לכוד ללא סימני חיים וקובעים את מותו.

פראמדיק מד"א ישראל לוגסי סיפר:"כשהגענו לאתר בניה הובילו אותנו לפיר המעלית, הפועל היה לכוד בפנים כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. בסיוע כוחות הכיבוי שפעלו במקום חילצנו אותו ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

כוחות משטרה מרחב לכיש של המשטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירה.

הם סגרו מיד את האתר בצוו של הפסקת עבודה ועצרו לחקירה את שני מנהלי אתר הבניה.

השניים נחקרים בשעה זאת והמשטרה צפויה להביאם לבית המשפט ולבקש את הארכת מעצרם.

במקביל לאירוע באשדוד התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על גבר שנפל מגובה של מספר מטרים ברחוב הסנונית בנס ציונה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ומפנים לבית החולים קפלן גבר כבן 70 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית.

נדב חובש מד"א אייל דוד לוי ופראמדיקית מד"א מיכל אלימלך סיפרו:״ על המדרכה בסמוך לפרגולת עץ גבוהה שכב הפצוע כשהוא בהכרה וסובל מחבלות קשות בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים, עצירת דימומים ומתן טיפול תרופתי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו יציב."

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות