המשטרה פענחה את הרצח של פואד מרעי בן ה27 מחיפה

לאחר חקירה סודית ומתמשכת, הוגשה היום על ידי פרקליטות מחוז חיפה כתב אישום נגד שני החשודים בביצוע הרצח של פואד מרעי בן ה 27 מחיפה.
אייל חן |
מעצר, אילוסטרציה.

חקירת הרצח נמשכה תחת צוו איסור פרסום כחודש ימים ובוצעה על ידי צוות חקירה מיוחד של משטרת מחוז חוף. היום הוגש כתב אישום בבית המשפט המחוזי חיפה נגד שני תושבי העיר- עיסאם אבו שיבאן בן 19 וקטין נוסף כבן 17, הנאשמים ברצח של פואד מרעי בן ה27 שנורה למוות בתאריך 12 לנובמבר השנה מחוץ לחנות ברחוב אלנבי בחיפה.

ראשיתה של הפרשה, עם קבלת דיווח במוקדי המשטרה ומגן דוד אדום ב12 לנובמבר בשעות הצהריים על אירוע ירי ברחוב אלנבי בחיפה, מהירי נפגע באורח אנוש תושב המקום, כאשר בתום ניסיונות החייאה של צוותי מגן דוד אדום נקבע מותו בבית החולים רמב״ם.

על פי חקירת המשטרה לאחר הרצח ניסה הקטין לברוח לירדן הוא הגיג ארבע ימים לאחר הרצח למעבר הגבול ונעצר במעבר הגבול על ידי המשטרה ואילו החשוד השני אשר היה נתון בבריחה נעצר בתחילת החודש על ידי המשטרה כשהוא מסתתר בצימר בצפון. לפי דברי המשטרה החקירה המסועפת כללה פעולות רבות ומורכבות, לרבות ניתוח פורנזי של ממצאים בזירה והפעלת אמצעים טכנולוגיים מתקדמים, שהובילו אל החשודים שנעצרו, נחקרו ומעצרם הוארך מעת לעת.

כאמור, היום הוגש נגד החשודים כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים בבית המשפט המחוזי באמצעות פרקליטות מחוז חיפה. בשל כילו של הנער החשוד אסר בית המשפט את פרסום שמו. בית המשפט האריך הבוקר את מעצר השניים עד יום ראשון אז ידון בית המשפט בבקשה להאריך את מעצר השניים עד תום ההליכים.

״מדובר בפענוח רצח נוסף במגזר הערבי השבוע, לאחר שצוות החקירה המיוחד של מרחב אשר הצליח לאסוף את כלל הממצאים והראיות הנדרשות בתיק.
פענוח הרצח היום מצטרף לשורה של פענוחים שהצליחה המשטרה לחקור, לחשוף ולהעמיד את מבצעי הפשע לדין, ומהווה הפענוח ה– 36 של רצח במגזר מתחילת השנה״ אמרו המשטרה.

משטרת ישראל תמשיך בפעילותה המבצעית, החקירתית והמודיעינית לסיכול פשיעה חמורה במגזר, לצד חיפוש ותפיסות אמצעי לחימה (מעל 4000 אמצעי לחימה נתפסו מתחילת השנה), ואכיפה חסרת פשרות כנגד פורעי חוק, עד לכליאתם אחר סורג ובריח , כך שציבור שומר החוק יוכל לנהל אורח חיים תקין ובטוח .

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות